Ik ben helemaal klaar voor de winter

17:32 Nannick 0 Comments


Hoewel het al een paar weken herfst is, begin ik het nu pas echt te voelen. Gisterochtend fietste ik met 1 graad naar school, eenmaal op de fiets had ik spijt dat ik me handschoenen niet had aangetrokken. Want ja, wie draagt er nou handschoenen in oktober? De oktobermaand is in het algemeen niet zo koud, eigenlijk was 'ie dat dit jaar ook niet, maar vanaf gister wel. Nu mag het, want het is nu toch al bijna november. En in de november is de herfst/winter toch duidelijk aanwezig. Of je het nou leuk vind of niet. De herfst (zonder regen) is leuk en daarom heb ik nu al mijn hele herfst/winter outfit compleet. Kom maar op met de kou!

Dit jaar vond ik de H&M een geschikte winkel om er al mijn winter essentials te kopen. Ik had alles apart gekocht en gelukkig staat het allemaal leuk bij elkaar. Ik ben happy.


Een tijd geleden zag ik de winterjassen van H&M al in de winkels hangen, dat was in september al (ik zeg: lekker vroeg). De jas die je op deze foto's ziet is 'm uiteindelijk geworden. Hij was er niet alleen in het donkergroen, maar ook in het rood, beige en zwart. Een fel rode jas is leuk, maar ik heb ook al rood haar en  iets hield me tegen. Geen idee wat, want ik durf echt wel een fel rode jas aan. Beige vond ik erg mooi, maar was er niet meer in mijn maat. En ja, zwart: zwart is weer zo zwart. Dat is zo standaard en ik wilde dit jaar juist iets anders. Vandaar donkergroen! De kleur past echt perfect bij mijn haren, echt een herfstachtige look. Is het gek om verliefd te zijn op een jas?

Deze jas kost €39.95 (H&M).


Jullie weten toch (van Let's take a photo) dat ik die tribal broek van de H&M heb? Toen ik deze handschoenen bij de H&M zag, moest en zou ik ze kopen. Ze hebben een super leuk patroontje, net zoals de broek, en zitten heerlijk warm. Het enige nadeel is dat ik met deze handschoenen niets met mijn mobiel kan doen. Vorig jaar had ik van die touch handschoentjes, die zijn toch wel handig. Maar ik heb in de winter op de fiets liever warme handen dan een mobiel in mijn handen. Die touch handschoentjes kan ik nu trouwens wel aan doen, die zijn wat dunner!

De handschoenen kosten €9.95 (H&M). 


Zo'n grote fan van mutsen ben ik niet, maar nu ik wat langer haar heb haalde ik mezelf over om er toch een te kopen. Deze heeft een balletje met pluisjes op de achterkant van je hoofd en een schattig strikje aan de voorkant. De muts is groot genoeg om hem over je oren te trekken, ik zeg: winterproof.

Deze muts komt (ook) van de H&M en kost €6.99. 


En met deze stoere warme schoenen, met super vette studs, ben ik helemaal ready! Deze komen trouwens van Miss Coquines. Ik kan niet wachten tot het kouder wordt, zodat ik dit hele setje aan kan. Wat vindt jij ervan?

Als ik het nu nog koud ga krijgen, weet ik het ook niet meer. Ik betreed in ieder geval goed de kou! Heb jij jouw winter essentials al compleet?

Hoewel het al een paar weken herfst is, begin ik het nu pas echt te voelen. Gisterochtend fietste ik met 1 graad naar school, eenmaal o...