Let's take a photo #14

18:56 Nannick 0 Comments


Ik ben de Let's take a photo dit keer helemaal vergeten! Eigenlijk zou 'ie vorige week al online moeten staan, maar ik heb er helemaal niet meer aan gedacht. What a shame. Maar voor nu als nog de viertiende editie! De foto's van Rome heb ik er tussen uit gehaald, want die laat ik deze week in een apart artikel zien. Hier zie je enkel en alleen de foto's die ik met mijn mobiel heb gemaakt, er zitten er een paar tussen Rome.
 

23 september, eindelijk is het zover: de reis naar Rome kan beginnen. Mijn koffer paste nét dicht en hij woog 13 kilo, op de terugreis 17.5 (oeps).


Vliegen vind ik echt super leuk, ik zit echt te genieten van het uitzicht wat je krijgt te zien. Zo ook tijdens mijn reis naar Rome. We stegen op om 6 uur, het was nog licht en begon ietwat te schemeren. Ons vliegtuig kwam rond 8 uur aan in Rome, waar het al helemaal donker was, dus je kon allemaal mooie lichten van de stad vanuit het vliegtuig zien. Zo mooi!  


Deze foto was gemaakt op de eerste dag, een heel eind gelopen op mijn rode All Stars.


Bedenk hier maar een bijschrift bij.


3 woorden: I LOVE ROMA!


Vrijdag, op de laatste dag, gingen we de St. Pieterskerk beklimmen en jeetje wat heb je daar boven een mooi uitzicht. Echt awesome!


In Rome heb ik aardig wat geld uitgegeven, maar toen ik thuis kwam zag ik dat er nog 40 euro op mijn rekening stond. Ik besloot het dan ook maar gelijk uit te geven bij H&M.


The next day: op bed foto's bekijken in mijn roma trui. Ultimate chill- sessie!


Gekochte make- upjes in Rome! Allebei prachtige producten, ik hou van Kiko!


Rest in peace (ll')


Ik had weer eens zin om uitgebreid te gaan make- uppen, ik pakte mijn nieuwe Kiko palette erbij en ging aan de slag.


Dit was het resultaat geworden, op de foto komt het niet echt goed over, maar in het echt was dit best wel donker!


Helemaal kapot na een heftige en emotionele week, wat ligt je bed dan ineens lekker zeg.


Geachte Kruidvat, geef me een goede reden waarom die stickers precies op het logo moeten worden geplakt, en nog beter: waarom plak je ze er überhaupt zo groot op? Dat verpest de hele verpakking en foto.


Vrijdag was het groene- broeken dag. Het erge is nog, dat we dat halverwege de middag pas door hadden. Terwijl we elkaar vanaf de ochtend al hadden gezien.


Om het weekend te vieren gezellig met lieve vriendinnetjes friet eten bij La Place. Zie je trouwens die spelfout? Het is pannenkoeken ;). 


Vorige week zaterdag ging ik lekker shoppen met Madelon en deze sexy brilletjes kwamen we tegen bij de Claire's, ik moest er even een foto van maken. En kijk: rode lippen! 


Altijd als ik ga shoppen, ga ik voor mijn lunch naar de McDonald's. Ik weet het, heel ongezond, maar het is zooooo lekker! Ik had 2 Mckroketten (want die zijn daar super lekker) en Madelon had een Mammoet. Samen dronken we nog milkshake mango en passievrucht, aparte smaak maar wel lekker!


Ik had mijn hipster broek weer aan. Yeah!


Zo blij met mijn nieuwe schoenen, en ja alweer mét studs! Ik had nog goede schoenen nodig voor de winter, deze hebben tenminste een goede zool en kunnen tegen een flinke regenbui. Deze schoenen heb ik gekocht bij Mixx Coquines in Arnhem, ze hebben er best leuke kleding en super gave schoenen!


Hoi angstaanjagende lucht.


Yes! Ik heb eindelijk een vakjesbord!! Noem me een autist, maar ik haat het dat al mijn eten door elkaar gaat. Nu kan ik alles gescheiden eten, hoe handig is dat? Ik heb zelfs nog plezier met wat ik in welk vakje ga neerleggen, haha!


Flakies! Hier zie je Night in Vegas van Essence! Flakies blijven leuk, dat kun je van crack nagellak niet zeggen. 


Ik had echt geen honger hoor.. Hoe kom je erbij? Soms heb ik van die dagen waarop ik echt een enorme vreetbui heb. Deze pakken koeken heb ik allemaal binnen een paar uur opgegeten. Lekker gezond ook hé.


Als afsluiting van de Rome werkweek gingen we afgelopen vrijdagmiddag met heel de klas naar de film en uiteten bij een pizzeria in Wageningen. Het was echt mega gezellig!


Toen we die avond terug naar huis fietste en op de pont stonden moest ik even een foto van de lucht maken, super mooi!


Zaterdagochtend: klaar om naar het werk te gaan! Het is nu herfstvakantie en ik moet de hele vakantie werken, lekker geld verdienen en daarna niet uitgeven. Inderdaad, je leest het goed. Nannick gaat sparen!


Hee wat leuk! Er komen een paar HEMA beautystores in Nederland. De eerste staat al in Amsterdam en er komt er nog een in Haarlem. Eind volgend jaar wordt verwacht dat er in alle grote filialen van de HEMA een apart gedeelte komt met alleen maar beauty producten. Grote vooruitgang wat wel nodig was, volgens mij.


Een gezonde, maar ook weer geen gezonde lunch! Gebakken appeltjes met kaneel en veel suiker, lekker alternatief in plaats van brood. Zondagmiddag heb ik nooit, maar dan ook nooit, zin in 'normaal' middag eten. En met 'normaal' bedoel ik brood met beleg.


Vandaag is mama jarig dus ik ben lekker voor haar aan het koken. Dit keer wordt het Babi Pangang.


Ziet dat er lekker uit of ziet dat er lekker uit?


Wat heb ik toch een lieve achtergrond (ll'). En ja ik had een Whatsappje!

Dit waren alweer de foto's voor deze week. Weet je wat ik me net pas besef, ik heb pas door hoeveel ik eet en op de foto zet als ik dit artikel aan het schrijven ben. Oeps, haha! 
Sorry voor het late artikel, ik ga me nu klaarmaken want ik ga vanavond high tea'en met mijn lieve vriendinnetjes!

Ik wens jullie nog een fijne avond! :D

Ik ben de Let's take a photo dit keer helemaal vergeten! Eigenlijk zou 'ie vorige week al online moeten staan, maar ik heb er h...