Let's take a photo #15

11:00 Nannick 0 Comments


De afgelopen 2 weken heb ik (alweer) weinig artikelen geschreven, dus om het weer een beetje goed te maken is er vandaag weer een 'Let's take a photo'. Dit keer zijn het wat minder foto's dan normaal, de afgelopen weken heb ik niet zoveel foto's gemaakt. De volgende keer zijn het hopelijk meer foto's. De afgelopen weken stonden echt in het teken van herfst. Jee het is alweer bijna november, wat gaat de tijd toch snel!



2 weken geleden was ik lekker aan het genieten van mijn herfstvakantie. Al was het geen laten-we-is-rustig-aan-gaan-doen-vakantie. Ik moest elke dag werken en had bergen huiswerk. Leuk zo'n vakantie. Die maandag had ik een gezellige high tea met vriendinnen! Met uiteraard thee en lekkere koekjes.


Dinsdag, de hele dag buiten gewerkt. De ochtend was het nogal regenachtig en 's middags klaarde het op. Soms vind ik het wel even fijn om buiten te werken, maar deze keer wilde ik zo snel mogelijk naar binnen en bedacht ik me dat ik toch liever bij de Hoge Hof werk.


Pepernoten is de oplossing voor alles. Ik was weer blij.


Die week ging ik ook nog logeren bij een van mijn liefste vriendinnetjes Lisan. Met een lekkere warme trui films kijken, ik zou niet beter kunnen bedenken.


De aller liefste vriendinnen ev-er! 


Wat fint je nu écht van me..? Deze vond ik echt leuk!


Het is weer masker- tijd! Dit keer had ik een modder masker, zo te zien was ik er erg blij mee.


Deze foto samen met mijn broertje kwam ik tegen, lief hé?


Goedemorgen bij Jack, mijn schatje.


Ik heb elke woensdag weer zo'n zin om te gaan dansen. Even een uurtje ontspannen, nou ontspannend is het niet, maar je snapt wat ik bedoel. Even geen huiswerk en andere dingen voor school.


Yes, de herfst is begonnen!


Huiswerk, omdat het moet. Hier was ik Nederlands aan het leren. Het ging over de standaardfouten- lijst. Ik vind dat echt interessant, wat ook wel moet aangezien ik later Journalistiek ga studeren. Yeah!


Nerd- style.


Vrijdagmiddag was het tijd om naar de kapper te gaan. Dat was echt nodig. Mijn puntjes moesten eraf, want ik had gespleten haarpunten (owneej) en het zag er niet meer heel gezond uit.


Dit is het resultaat. Weer een stuk korter, ik moet er wel even aan wennen hoor. Mijn haar pluist niet meer, de dode haarpuntjes zijn weg, het model is beter te zien en aan de achterkant zit bij me nek een driehoek. Ik zeg toppie!


Zaterdagmiddag kwam ik terug van werken en lagen er allemaal kleren op mij te wachten, de H&M was langs gekomen. Wat leuk. Het zwarte broekje zit goed, iets te strak maar voor €5 vind ik dat niet de moeite waard om terug te sturen. De trui die je op deze foto ziet had mijn moeder besteld, maar die was te klein en ze vond hem niet leuk. Ik wel, dus nu mag ik hem hebben. Ik vind de roze streep aan de onderkant echt een leuk detail!


Dit weekend waren we ook lekker uit eten geweest bij Amigo (mexicaan) in Arnhem. Echt een heel goed restaurant, we hadden achterlijk veel gegeten. Maar het was wel lekker. Als gevolg had ik de hele avond buikpijn, omdat ik teveel had gegeten. Dat is dan weer minder leuk.


Hét zondagse ontbijt, afbakbroodjes met een eitje. Ik zou niet weten hoe ik mijn zondag beter moet beginnen.

Fijne week allemaal! Don't forget to smile :)

De afgelopen 2 weken heb ik (alweer) weinig artikelen geschreven, dus om het weer een beetje goed te maken is er vandaag weer een '...