Aankomende limited editions op een rijtje

11:00 Nannick 0 Comments

Er komen weer een paar leuke limited editions aan, van zowel Catrice als Essence. Ik heb ze allemaal in één artikel gezet, omdat het anders iets teveel van het goede zou worden. Alleen maar previews is ook niet leuk. Dus bij deze: SpectaculART, NEONaturals, The Twilight Saga - Breaking dawn - part 2 en Fantasia zijn aanwezig. Prijzen staan er ook onder!



Catrice SpectaculART limited edition november/half december 2012
Dit vind ik echt een van de leukste collecties van allemaal. Het bevat prachtige producten, leuk voor de kerst of als cadeautje voor Sinterklaas. De oogschaduws hebben een mooi printje en ik vind de gold leaf topcoati super gaaf. Die ga ik zeker kopen. Deze limited edition vind je nu in de winkels. 

Pure chrome eye shadow €3,99
Lashes to impress 3,99
Superfine eyeliner pen Black Bindi 2,99
Highlighting powder Artfully Lustrous 4,59
Mousse blush Holi Hai 3,99
Sheer lipcolour SPF10 3,99
Ultimate Nail Lacquer 2,69
Gold leaf topcoat 2,99


Catrice NEONaturals limited edition half december 2012
Deze collectie is anders dan anders, want het bevat alleen maar nagellak en een zogenaamde "Nail art kit". Ik vind het leuk dat Catrice ervoor heeft gekozen om zowel lichte als felle kleuren in de collectie te stoppen. Dat contrast ziet er echt vet uit. Er zijn zeker een aantal lakjes die ik wil toevoegen aan mijn stash.


Ultimate Nail Lacquer 2,69
Nail art kit 3,59


Essence The Twilight Saga - Breaking dawn - part 2 trend edition november 2012
Deze collectie is natuurlijk gebaseerd op het laatste deel van de Twilight serie. Vorig jaar vond ik de films wel helemaal te gek, maar nu niet meer. Ik ga het laatste deel dan ook niet kijken. De producten in deze collectie ga ik dan weer wel bekijken. Erg slim dat er pigmenten bijzitten, in de vorige LE liep dat ook goed. De nagellakjes zien er erg mooi uit, allemaal met een subtiele glitter. Ik ben erg benieuwd!

Loose pigments eyeshadow 2,59
Liquid glitter eyeliner 2,39
Lipstick in A piece of forever 2,59
Lipgloss  1,99
Shimmer powder in Bella's secret 2,99
Blush in Renesmee Red 2,89
Nail polish in 4 tinten 1,99



Essence Fantasia trend edition december 2012
Ik heb niet zoveel met deze collectie. Er zitten geen producten bij waarvan ik zeker weet dat ik ze wil hebben. De kleur van de nagellakken en lipglossen lijkt me ook geen succes. Ik weet niet wat het is, maar de laatste tijd ben ik nou niet echt enthousiast over de collecties van Essence. Jammer!

Eye jewels €1.59
Highlighter €2.99
Eyeshadow €1.99
Lipgloss €1.99
Oogpotlood €1.89
Nagellak €1.89

Voor welke limited edition ga jij? Of ga je slim te werk en koop je gewoon alles?

Er komen weer een paar leuke limited editions aan, van zowel Catrice als Essence. Ik heb ze allemaal in één artikel gezet, omdat het ander...