'Captain Khaki' & 'Sky High' by Rimmel London

11:00 Nannick 0 Comments


Nagellak, ik ben er gek op. Elke week koop ik nieuwe nagellak, ik vind het leuk dat ik mijn stash zie groeien. Dan heb ik toch nog iets goed gedaan! ;) Deze 2 lakjes van Rimmel London zijn mijn nieuwste aanwinsten. De nagellak kleuren van Rimmel London had ik nog nooit geprobeerd, dus daar was ik erg benieuwd naar. Als je verder leest, lees je mijn oordeel over 'Captain Khaki' en 'Sky High'.

Rimmel London heeft een groot assortiment met talloze nagellak kleuren. Om de zoveel tijd komen er ook nieuwe kleuren bij en zeggen we dag tegen oude kleuren. De nagellakken bevatten een breed en plat kwastje, wat het lakken gemakkelijker zou moeten maken. Rimmel belooft je met deze nagellak sterkere nagels en dat je gelakte nagels binnen 60 seconden drogen (yeah right). We zullen eens zien!


812 - Captain Khaki
Dit is een mooi legergroen (khaki) kleurtje. Niet heel veel bijzonders, maar wel heel erg mooi voor in de herfst en winter. Catrice heeft ook precies dezelfde kleur in haar assortiment, we hebben een dupe.


825 - Sky High
Sky High is een fel blauw kleurtje met een donkere tint erin verwerkt. Ik vind het een mooie kleur, maar niet voor in de herfst of winter. Deze zou ik eerder dragen in de zomer.

Beide kleuren dekken met 2 laagjes. Het brede en platte kwastje lakt inderdaad erg fijn, ik hoef maar 1 keer over mijn nagels en mijn hele nagel is bedekt met een kleurtje. Je moet wel precies kunnen lakken, want met zo'n breed kwastje schiet je snel uit. Als je het eenmaal onder de knie hebt is het heel fijn. Of de nagellak binnen 60 seconden droogt, daar ben ik nog niet helemaal over uit. Het is wel droog, maar je kunt nog wel 'deukjes' in je nagels maken. En dat noem ik nog niet droog. Mijn nagellak chipt binnen 2 dagen al, maar beide kleuren bleven netjes 4 dagen op mijn nagels zitten zonder enige beschadiging. Kijk, dat moeten we hebben. Het enige nadeel van de blauwe kleur is, dat 'ie heel erg afgeeft. Verder ben ik erg tevreden! Mijn favoriet is 'Captain Khaki'.

Rimmel nagellak heeft een klein prijskaartje: €4.99 en is gewoon te koop bij de drogist! Welke kleur valt bij jou in de smaak, Captain Khaki of Sky High?

Nagellak, ik ben er gek op. Elke week koop ik nieuwe nagellak, ik vind het leuk dat ik mijn stash  zie groeien. Dan heb ik toch nog iets ...