De Hema kerst make- upjes

11:00 Nannick 0 Comments


Het is bijna zover. Over ongeveer ander halve maand is het kerst. De leukste paar dagen van het hele jaar, als het aan mij ligt dan. Op deze dagen is het natuurlijk leuk om je helemaal op te tutten met prachtige make- upproducten speciaal voor de kerst. Steeds meer merken maken hun kerst collecties bekend, één daarvan is Hema. Hema heeft elk jaar mooie producten voor ons in de aanbieding, in dit artikel laat ik je de kerstproducten zien die je zo onder je kerstboom kunt leggen.


Wat betreft beauty is Hema goed bezig. Alweer een paar weken geleden kreeg ik een leuk persbericht van Hema met daarin de informatie dat er stand alone beauty stores in Nederland komen. Een winkel met alleen maar Hema make- up. Het gaat een beetje lijken op de winkels van Kiko. In de reguliere Hema filialen wordt de afdeling van de make- up uitgebreid. Stiekem hoop ik niet meer op zo'n ranzig schap met allemaal gebruikte producten (zoals ze er op dit moment bijstaan), maar op een flitsende opstelling van producten die de schappen uit blinken. Dat zou mooi zijn.


Shimmering face and body powder

Mooie glinsterende poeders in een ouderwetse flacon. Volgens mij hebben wij er ook zo een op de badkamer staan. Het ziet er super mooi uit, zeker geschikt als cadeautje. Je hebt de keuze uit zilveren of gouden glitters. Ik zou ze alleen al kopen voor de verpakking, ook al gebruik ik het verder niet.


Blusher

Ook dit jaar heeft Hema weer prachtige blushes in haar kerst collectie zitten. Ik geef ze groot gelijk, want zonder een prachtige blush is een kerst collectie niet compleet. De blushes van dit jaar zijn verkrijgbaar in 2 verschillende kleuren met een mooi romantisch bloemen patroontje. 


Eyeliners, mascaras, pearl drops

De eyeliners en mascara's met een overdosis aan glitters kunnen natuurlijk ook niet ontbreken. Dit jaar heeft Hema zelfs een mascara en eyeliner in één. De Volume mascara zit in een prachtige gouden huls en er zijn Pearl drops. Ik weet niet wat dat is, het ziet er uit als een vloeibare highlighter, maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen.


Lip balm sticks, Eye brow kit

De Lip balm sticks van Hema zien er erg schattig uit en doen me gelijk denken aan de Clinique Chubby sticks. Echt precies dezelfde verpakking. Ook is er een nieuw eyebrowkit in verschillende kleuren, waar je je wenkbrauwen mee in kan kleuren.


Long lasting nailpolish

Tijdens de kerst is het ook belangrijk dat onze nagels er feestelijk en op en top uitzien. Dat doe je met de nieuwe kleuren van Hema. Kleuren die perfect bij de kerst passen. Er zijn ook een aantal nude tinten, voor als je niet zo van de opvallende kleuren bent.


Kwasten

Om deze collectie helemaal compleet te maken, zitten er ook een aantal kwasten bij. Met roze haartjes en een zwarte huls, dat is nieuw! Ik gok dat de meeste meiden dit echt super gaaf vinden, ik bedoel roze (!!) kwasten. Ik ben zelf niet zo van het roze, dus ik sta er niet om te springen. Alle kwasten, behalve de eerste, zitten samen in één setje. Ik ben benieuwd of de haartjes dit keer weer zo hard zijn, het is te hopen van niet!

Eyeliner €3,75
Mascara/eyeliner €3,75
Volume mascara €5,00
Pearl drops €6,00
Shimmering Face And Body Powder €8,00
Long Lasting Nail Polish €2,50
Blush €5,50
Lip Balm stick €3,50
Eye brow kit €6,00
Brush set €5,00
Bron foto's: veracamilla.nl

Ik vind het een geslaagde kerst collectie, met een hoop eye catchers. De producten zijn al te koop in de winkels.

Het is bijna zover. Over ongeveer ander halve maand is het kerst. De leukste paar dagen van het hele jaar, als het aan mij ligt dan. Op...