Een al kleur in de herfst!

16:43 Nannick 0 Comments


Op sommige dagen heb je gewoon zin in kleur. Nu de herfst is begonnen komen de kledingstukken met donkeren kleuren uit de kledingkast en de felle kleuren worden bewaard tot de volgende zomer. Voor mij niet! Waarom zou je geen felle kleuren in de herfst dragen? Vorig week droeg ik een outfit met de maximale hoeveelheid kleur. Nou ben ik natuurlijk met mijn rode haren elke dag kleurrijk, maar dit keer was het wel een heel kleurrijke outfit. Waarop één meisje uit mijn klas zei: "Je hebt in één dag nog meer kleur in je kleding, dan ik in een heel jaar". Benieuwd naar mijn outfit, klik dan verder!

Jullie zien nu eindelijk een outfit waarbij ik mijn geliefde broek van de H&M aan heb. Het is een dunne broek met een kleurrijke aztec print. Ik vind het zo'n stoere en leuke broek, het liefst zou ik hem elke dag aan doen. Normaal draag ik er een zwart shirt op, maar nu koos ik voor iets heel anders. Namelijk mijn geliefde fel blauwe blouse van de Primark! En verrassend genoeg is dit een hele leuke combinatie!


Zelf vind ik dit een hele leuke outfit, ik voel me er helemaal happy in. En ik vind ook echt, dat dit precies een outfit voor mij is. Het is soms een beetje moeilijk om een outfit te bedenken met deze broek, aangezien het niet een broek is wat je met elke kleur kunt combineren. Eigenlijk kan je alleen de kleuren gebruiken die ook in de broek zitten, dat vind ik het mooiste resultaat!

Het blouse schijnt door, dus daarom heb ik er ook een zwart hemd onder gedaan. Achteraf was het wel een beetje koud, want het blouse is nou niet een van de dikste kledingstukken wat ik heb. 


Bij deze outfit droeg ik, voor mij doen, best veel sieraden. Normaal draag ik het nooit. Ik heb wel altijd een horloge om, maar dat is dan ook het enige. Bij deze outfit droeg ik een lange ketting (die staat niet op deze foto), een ring met een lief roosje en mijn geliefde rosé gouden horloge van OOZOO.


En deze schoenen droeg ik erbij. Ik ben er nog steeds super blij mee. Ik denk dat zwarte schoenen wel het beste staan bij zo'n broek.


Ketting - Lucardi €2.00
Zwart hemd - H&M €2.50
Blauw blouse - Primark €13
Broek - H&M €9.95
Horloge - OOZOO €64.95
Ring - SIX €6.00
Schoenen - VanHaren €29.95

Dit is een outfit wat ik denk ik nog wel vaker aan ga trekken, ik houd van al die kleurtjes. Het is alleen een beetje jammer dat het blouse te koud is voor in de winter, maar daar verzinnen we wel iets op! 

Wat vind jij van deze outfit? En draag jij ook veel kleur in de wintermaanden?

Op sommige dagen heb je gewoon zin in kleur. Nu de herfst is begonnen komen de kledingstukken met donkeren kleuren uit de kledingkast e...