Hello November, please be awesome

11:00 Nannick 0 Comments


Time flies when you're having fun. We zijn alweer beland in de 2 laatste maanden van het jaar. De tijd gaat ongelofelijk snel. Ik kan me van afgelopen jaren nog wel herinneren dat ik het leven maar langzaam vond gaan. Maar dit jaar gaat wel heel snel. Het is natuurlijk nog niet voorbij, maar voor je het weet zitten we al aan een glas champagne en is het jaar 2013 begonnen. Ik kan niet wachten, want óók dat wordt een leuk jaar. Over een maand is het gewoon alweer kerst jongens, mijn favoriete feestdagen van het hele jaar. Hello november, please be awesome...


November, zien wij een beetje als het begin van de échte herfst. 's Ochtends in de stromende regen naar school fietsen, of rijden als ik wordt gebracht door mijn oh zo lieve ouders. De rode en oranje blaadjes die van de bomen naar beneden dwarrelen. De ontelbaar veel blaadjes op de weg, die voor een grappig geluid zorgen, als je er over heen fietst. Daar haal ik mijn lol dan weer uit. November is de maand van dikke sjaals en leuke, warme kleding combinaties. En de maand waarin je 's avonds lekker cosy met een kop chocolademelk (met heel veel slagroom) op de bank mag zitten om lekker televisie te gaan kijken. Ik houd ervan. Dit zijn precies de redenen waarom ik de herfst wel mag.


Oké, de kou telt ook mee. Zonder de kou is de november niet compleet. Het zou toch gek zijn als het in november ineens meer dan 10 graden zou zijn, pats boem weg ritmisch gevoel. De kou hoort er nou eenmaal bij, of je er nou blij mee bent of niet. Kou is ook leuk hoor, want je kunt weer je lekkere warme winterjas aan met leuke handschoenen. In de herfst en winter leer ik ook nooit boven, altijd beneden, want dan kan ik op de verwarming zitten. Zo hoef ik tenminste niet al rillend mijn huiswerk te maken.

En weetje, november is ook een mooie maand. Een maand waarin veel veranderd in de natuur. Dit klinkt heel cliché, maar ik vind dat echt heel mooi en daar kan ik echt van genieten. In deze tijd heb ik veel meer zin om een rondje door het bos te lopen, ja inderdaad Nannick heeft zin in wandelen (het mag in de krant). Alles ziet er zo herfst- achtig uit. De blaadjes op de grond en gewoon de kou is echt heerlijk. Ik weet niet of alleen ik dat heb, maar het is best ontspannend. Met een camera in mijn hand kan ik me dan best een aantal uren vermaken hoor. De herfst en winter is gewoon veel leuker om op de foto te zetten dan de zomer.



En wat make- up betreft, do I need to say more? Wat dacht je van alle mooie kerst collecties die nu al bijna in de winkels liggen. Ik, als echte make- up liefhebber, kijk mijn ogen uit en ben nu alvast mijn kerst wishlist aan het bedenken. Drie keer wat Nannick gaat vragen aan de kerstman?

November, please be awesome. Houd jij ook zo van november of ben je meer van de zomer?

Time flies when you're having fun.  We zijn alweer beland in de 2 laatste maanden van het jaar. De tijd gaat ongelofelijk snel. Ik ka...