Let's take a photo #16

11:00 Nannick 0 Comments


Het is vandaag 12 november, inmiddels een nieuwe maand met een nieuwe Let's take a photo. Mijn favoriete artikel waarin ik jullie mijn zelfgemaakte foto's van afgelopen 2 weken laat zien. En volgens de statistieken ook jullie favoriete artikel! Op dit moment zit ik lekker op school en mogen jullie gaan genieten van de alweer 16e editie van Let's take a photo. Dit keer zijn het weer lekker veel foto's.



Ik probeerde een leuke foto met Jack te maken, jammer genoeg blijft 'ie niet stil zitten. Misschien moet ik hem dat toch maar eens gaan leren.


Zondagmiddag had ik niets te doen en besloot mama alle kleren te gaan opruimen, en mij kast winter klaar te maken. Alle kleren die ik niet meer pas mocht ik weggooien. Uiteindelijk ging er een hele hoop weg, 2 zakken vol. Mijn klerenkast is nu netjes en systematisch ingedeeld. Nu lijkt het best weinig kleding, wat ik allemaal heb. Goed excuus om te gaan shoppen!


Duitse woordjes leren bovenop de verwarming met lekkere dikke sloffen. Winter is coming!


In oktober was mama jarig en gaven mijn broertje en ik haar deze canvas foto. Die heeft ze nu eindelijk een plekje gegeven.We hangen nu in de woonkamer, yeah!


Het leek een hele rustige week, maar achteraf was dat helemaal niet zo. Op de woensdag en donderdag was ik ook ziek dus die 2 dagen lag ik helemaal stil. Niet zo handig voor mijn planning, daarom haat ik ziek zijn.


Chillen in mijn Rome trui, wat is 'ie daar toch perfect voor. Zo lekker zacht en dik, hmm. 


De volgende dag stond nagellak swatchen op de planning. Dit keer waren het aardig wat lakjes, maar met een turbo snelheid was ik er zo door heen en stond alles op de foto! Wat houd ik toch van dit werk.


 Madelon en ik waren te lui om de trap op school te nemen, dus we kozen voor de lift. Achteraf bleek de trap toch sneller te zijn.


Om de zoveel weken krijgen wij de catalogus van de H&M en tussendoor ook nog van die kleine boekjes. Deze broek kwam ik daarin tegen, het was liefde op het eerste gezicht. Men, wat vind ik deze broek gaaf. Ik mocht hem alleen niet kopen omdat ik al 16 broeken heb, daar baalde ik echt van. Hij is zo gaaf!


Mama besloot om even 'wat fruit' te kopen voor de zieke dame. Ik zeg, beetje veel. Die mandarijntjes waren trouwens echt vet lekker, ik houd van mandarijntjes.


Hatseflats, Stracciatella over de hele vloer. En ook op mijn sokken, meeh :(


Een week geleden was Daisy van Marc Jacobs eindelijk op, zie hier mijn artikel daarover. Voor kerst vraag ik een nieuwe en grotere versie.


Ik hou van jullie allemaal!


In onze tuin zie je duidelijk dat de herfst begonnen is. Die rode blaadjes vind ik echt mooi.



Kiko Colour Seduction Eyeshadow palette '02 Sensuous Burgundy'. Make- up is zo mooi en fotogeniek.



Oh, wat is dit lekker. Op dat moment was ik echt aan het genieten. Wat mij betreft de lekkerste chocolade van Milka. Waarom hebben ze niet alles met Daim?


Poepie Jack is sla aan het eten, zijn zondagse ritueel aangezien wij dan altijd sla eten.


Pretty blush herondekt. Dit is Colour Bomb van Catrice uit de Revoltaire limited edition. Die kleuren- overloop blijft prachtig.


's Avonds lekker cosy op de bank met kaarsjes aan. Dit vind ik een groot voordeel van de herfst/winter. Lekker op de bank televisie kijken.


Hoi, ik verveel me. Zie je trouwens mijn linker wenkbrauw? Die is rood, hihi!


Sneak peek van outfit die van de week een keer online komt. Op deze foto zit er nog waterschade in mijn horloge. Dat komt omdat ik hem in het water heb laten vallen, maar inmiddels is 'ie weer normaal. Yay, anders was het wel heel lullig geweest. Ik heb hem namelijk gekregen van mijn lieve vriendjes en vriendinnetjes voor mijn 16- jarige verjaardag.


Ik begin de week op een goede manier, met tompoucen!

Mama ging afgelopen week naar de bazaar en daar bracht ze allemaal mooie nagellakjes en make- upjes van mee. Altijd lief dat ze aan me denkt. Ik ben benieuwd naar het oogschaduwpalette, ik heb hem nog niet aangeraakt.


All Stars kunnen altijd en zitten altijd zo lekker. Binnenkort ga ik studs op deze all stars plakken, echt heel vet.


Bij ons op school is sinds dit jaar alles helemaal natuurlijk. Het enige wat in de automaat zit is peperkoek, natuurlijke popcorn en allemaal vieze granenkoekjes. Eigenlijk blijft de popcorn dan over als ik zin heb in iets lekkers. Dus ik besloot de popcorn te nemen. Alleen de automaat liep vast en mijn popcorn bleef hangen, haha dat overkomt me zo vaak. Nadat we de hele automaat door elkaar geschud hadden, viel 'ie nog niet uit het rek. Nu had ik als nog geen popcorn :( Ik kreeg hem wel gewoon van de concierge hoor!


Tot voor kort was coca cola vanilla alleen in Duitsland te koop, maar nu ook in onze supermarkt in Herveld. Ik maakte een sprongetje van geluk toen ik in de c1000 stond. En het is lekker, ik had ook niet anders verwacht. Dit overtreft mijn favoriete coca cola Cherry zeker weten!


Vrijdagavond hield ik met 5 andere lieve meiden een meidenavondje. We gingen chocoladefonduen met allemaal lekkere dingen. We hadden drank, fruit, spekjes, lange vingers, pepernoten en een chocoladefondue. Aan het einde van de avond had ik het gevoel alsof ik zou gaan ontploffen, maar het was zeker weten heel gezellig!


Voordat ik naar het werk ging lekker rustig make- uppen op de bank. Ik hou van zondagen. Op zondag hoef ik gelukkig maar van half 12 tot kwart voor 1 te werken.


Afgelopen weekend kreeg ik mijn eerste salarisstrookje, happy moment! Ik werkte hiervoor altijd zwart, maar sinds kort heb ik ook een officieel baantje. Even een momentje waar ik wel een foto van moest maken!


Zondag is de dag dat ik altijd aan mijn blog werk, gister testte ik deze 2 BB cream's. Van de week komt een review!

Dit was 'm al weer. Ik wens jullie een hele fijne dag en week!

Het is vandaag 12 november, inmiddels een nieuwe maand met een nieuwe Let's take a photo. Mijn favoriete artikel waarin ik jullie...