Let's take a photo #17

11:00 Nannick 0 Comments


Jaaaaa, het is weer tijd voor een nieuwe Let's take a photo. Afgelopen week heb ik niet zo heel veel kunnen bloggen, eigenlijk gewoon niet. Maar er komen weer artikelen aan! Het is niet zo dat er elke dag een nieuwe post verschijnt, dat verschilt nog wel eens met mij als eigenaresse. Zie hier mijn foto's van de afgelopen weken!


Drinken, pepernoten en bloggen, life is good! Dit is echt een typisch zondag ritueel, op zondag ga ik altijd bloggen en op zaterdag doe ik werk voor school. Meestal hoef ik in het weekend niet zoveel aan school te doen, omdat ik maandag altijd 4 tussenuren op school heb. Dus dan heb ik tijd zat om alles te leren en maken!


"Je vais faire des études à Utrecht", dit zinnetje had ik zo geleerd. Ik kan niet wachten om te gaan studeren in Utrecht. Eindelijk van de middelbare school af.


To- do lijstje van 13 november. Eigenlijk alleen maar school. Dit to- do blokje is trouwens van de Hema. Echt super handig en cute!


Voor mijn verjaardag had ik een abonnement op de Zoom gekregen. Dat is een tijdschrift waar alles handig wordt uitgelegd over fotografie. Ik lees het altijd met veel plezier, alleen het neemt best veel tijd in beslag. Dit is niet een tijdschrift wat je 'even' gaat lezen.


Chique outfit voor die dag. Het was overigens een gewone schooldag.


Warme chocomel met heel veel slagroom, ik hou van de herfst!


Een nog al kleurrijke outfit, die je hier had kunnen zien. Mijn favoriete outfit!


Woensdag is de dag dat ik pas om 10 uur op school hoef te zijn. De rest van de dagen moet ik 7 uur opstaan, dus dan is de woensdag wel lekker. Lekker midden in de week. Toen ik afgelopen woensdag naar school fietste, zag het er mooi uit. Het zonnetje scheen, waardoor ik bijna mijn zonnebril wilde opzetten. Uiteindelijk had ik dat toch maar niet gedaan.


Een nieuwe verzorgingslijn van Kruidvat, komt binnenkort een review over. De lijn bevat verschillende stappen en het heeft een fijn budget prijsje!


In de Kruidvat kocht ik deze 2 mooie lakjes. Het twilight lakje is een donkerblauwe kleur met subtiele shimmer, ik vind hem erg mooi. En natuurlijk droeg ik tijdens het kijken van het laatste deel van de twilight serie in de bioscoop. De film was echt super vet, zeker een aanrader! Ik vond dit het mooiste deel van alle delen!


Die dag droeg ik mijn über schattige t-shirt van de Primark met een watermeloen erop. Hoe leuk en schattig is dat?


Nog steeds een redhead.


Chillingsz in mijn rome trui, onderhand een echte 'zondags- trui' geworden. Na het werken hup omkleden en deze lekkere warme trui aan. I love it!


Fotogenieke nagellak. Wat houd ik toch van glitter, maar waarom is het er zo moeilijk af te halen?


Ik koos uiteindelijk voor een subtiele glitter van NYC.


Wallpaper van Staygold is mijn nieuwe favoriete nummer! Heerlijk deuntje.


Wachten op het station met deze heerlijk verslavende snoepjes.


Snelweg vlakbij Nijmegen, toch leuk om altijd boven op de brug te staan.


In Nijmegen zijn de straten al versierd met leuke verlichting, dat vind ik nou zo leuk aan de kerst. Geeft een gezellige en aanwezige sfeer in de stad.


Zelfs het station in Nijmegen is versierd!


Vrijdagochtend toen ik naar school ging kwam ik deze lucht tegen. In het echt was 'ie nog veel mooier, mijn camera kan niet zoveel mooie lucht aan. Echt prachtig.


Vrijdagmiddag: pannenkoeken bakken met mijn 2 liefste vriendinnetjes Madelon en Lisan. Vind ik leuk!


Afgelopen weekend vond mama het leuk om mijn haar te krullen. Dat was op z'n zachts gezegd geen succes. Op deze foto is de rechterkant al gekruld en de linkerkant nog een beetje stijl. Stijl is toch leuker, haha!


Vandaag ga ik met 4 anderen meiden naar de ckOne workshop van Cynthia (misslipgloss). We krijgen een leuke workshop met Calvin Klein make- up en een gezellige high tea. Nu kan ik ook eindelijk andere blogsters en lezeressen van misslipgloss ontmoeten. Ik heb er onwijs veel zin in! Eerst moet ik wel een aardig stukje reizen, maar: ik heb het er voor over!


Mijn haartjes zijn weer rood geverfd, doei uitgroei hallo mooie glanzende rode haren.


Rustig weekje voor het sinterklaas- weekend, dat moeten we hebben!


"Happy with a pink cookie".

Fijne dag vandaag! 

Jaaaaa, het is weer tijd voor een nieuwe Let's take a photo. Afgelopen week heb ik niet zo heel veel kunnen bloggen, eigenlijk gewo...