Nummer 10 t/m 1

11:00 Nannick 0 Comments

Yay, ik was weer eens op zoek naar een leuke tag. Het is de bedoeling dat jullie mij een beetje leren kennen, voor degene onder jullie die mij al wel kennen is het mooi mee genomen dat jullie mij al wel kennen. Zo dat klonk logisch. Nou ik toch een persoonlijk artikel aan het schrijven ben. Wisten jullie al dat je vanaf nu ook op mijn blog komt via www.nannick.nl? Echt awesome ik heb mijn eigen naam gewoon als domein gebruikt. Als je dat intypt wordt je omgeleid naar lovebeautyandmore! Maar goed, de tag, oh ja. Vragenlijstjes zijn leuk om in te vullen, dus laat ik er maar eens aan beginnen. Van 10 t/m 1.



10 dingen over mij
Ik ben een beauty- liefhebber (iets wat jullie vast nog niet wisten). Ik hip en hop overal waar het kan (vertaling: ik dans overal waar het kan). Het liefst lach ik 24/7, een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. Mijn haar is felrood. Ik houd ervan om dubstep te luisteren. Op dit moment doe ik een VWO opleiding, en over ander half jaar studeer ik journalistiek. Ik ben slank en ongeveer 1.80. Ik ben een trotse eigenaresse van 18 broeken.

9 dingen die ik leuk vind
Shoppen, kan natuurlijk altijd. Make- up vind ik leuk. Ik fotografeer graag. Over herfstblaadjes heen fietsen vind ik leuk, want dat zorgt voor een grappig geluidje. Ik vind het leuk om kleding bij elkaar te combineren. Schrijven is een van mijn grootste hobby's. Mijn vrienden, vriendinnen en familie vind ik allemaal leuk. Tap Tap Revenge is een verslavend spelletje. En als laatste vind ik het leuk om te lachen.

8 dingen die ik niet leuk vind
Op nummer 1: negativiteit, ik ben een positief mens. Door de regen en hagel fietsen is niet mijn favoriete bezigheid. De keren dat ik met de trein ga is 'ie nooit op tijd, werk daar is aan NS. Geschiedenis leren, want dat is gewoon een naar en irritant vak. Ik vind het niet leuk als er iets niet perfect is, ik ben 100% perfectionistisch. Ik haat het als ik geen blogpost online heb staan voor jullie. Chaos, dat vind ik écht niet leuk. Ik vind het niet leuk als ik net mijn nagels heb gelakt en naar de wc moet.


7 plekken waar ik graag ben
In mijn bed, wie houdt er nou niet van slapen? Misschien klinkt het raar, maar op school, daar zie ik al mijn lieve vrienden en vriendinnen (en docenten). Ik ben ook graag in een hele dure winkel vol mooie make-upjes, dan kan ik mijn ogen uitkijken. Op mijn kamer, om op mijn laptop bloggies te tikken. In een restaurant of supermarkt, want ik houd nou eenmaal van eten. Rome is een stad waar ik graag ben. En ik ben ook graag in een winkelcentrum.

6 manieren om mijn hart te winnen
Mijn hart kun je winnen door goede humor te hebben, waardoor ik telkens in een deuk lig. Eerlijk en oprecht zijn. Spontaan zijn, want dan passen we goed bij elkaar. Je kan mijn hart winnen als je het liefst 24/7 praat/eet/lacht, dat doe ik namelijk ook. Door me te accepteren hoe ik ben. En als laatste: als je een leuke kledingstijl hebt.

5 plekken waar ik nog heen wil
New York, daar ga ik heen als ik mijn VWO examen heb gehaald. Ik wil naar Parijs. Ik wil nog een keer naar Rome, om de hele werkweek opnieuw te kunnen beleven. Een land waar ik heen wil is Spanje. En ik wil naar de zuidpool, want dan kan ik tussen pinguins staan.

4 dingen of personen waar ik niet zonder kan
Ik kan niet zonder mijn hamstertje Jack, ook al moet ik zijn zooi telkens opruimen. Vrienden, vriendinnen en familie maken mijn leven compleet. Ik kan niet zonder mijn blog, schrijven is een uitlaatklep voor me. En wat zou ik zonder make- up zijn, juist: helemaal niets. Dus make- up hoort ook thuis in dit rijtje.


3 van mijn lievelingsliedjes
Passenger - Let Her Go, omdat het een mooi en lief nummer is. Wil.I.Am - Better Than Yesterday, omdat ik dit soort muziek nou eenmaal leuk vind en Knife Party - Centipede, omdat dubstep fucking awesome is.

2 wensen
Ik wens dat ik later full- time bij een tijdschrift mag werken als hoofd- redactrice. En ik wens dat ik mijn leven als een gelukkig iemand ga leven.

1 laatste woord
Lach.

Van welke 9 dingen wordt jij gelukkig?

Yay, ik was weer eens op zoek naar een leuke tag. Het is de bedoeling dat jullie mij een beetje leren kennen, voor degene onder jullie die m...