Oh kom is kijken wat ik in mijn schoentje vind

11:00 Nannick 0 Comments


Sinds het weekend is Sinterklaas in ons land en dus zijn de lootjes getrokken en mogen de cadeautjes worden gekocht. Wij doen dit ook met de familie. Elk jaar zit ik te dubben over wat ik dit jaar nou weer moet vragen. Uiteindelijk heb ik dan toch wel een hele lijst, maar dit jaar zat dat er niet in. Omdat ik denk dat ik niet de enige ben, heb ik voor jullie een paar tips opgeschreven voor wat Sinterklaas in jouw schoentje kan doen. Het budget voor Sinterklaas ligt niet altijd heel hoog, het moet natuurlijk wel leuk blijven om iets voor elkaar te kopen. Dat hoeven dus geen cadeau's van tientallen euro's te zijn. Het leuke is om een leuk cadeau voor weinig geld te vinden. Is jouw lijstje nog steeds leeg, ga dan deze ideeën even langs.

Kleding
Kleding vragen voor Sinterklaas komt niet vaak voor, het is best lastig. Degene die jouw lootje heeft, weet jouw smaak niet. Tenzij je een specifiek kledingstuk op je lijstje zet. Om te voorkomen dat je kleding krijgt, wat je niet leuk vindt, kan je ook cadeaubonnen van kledingwinkels vragen. H&M, Vero Moda, Pieces, Only zijn hier een paar voorbeelden van.

Cadeaubonnen
Wil je graag een nieuw parfum, maar ben je nog niet uit welke je wilt, vraag dan een cadeaubon van bijvoorbeeld Ici Paris XL, Douglas of andere parfumerieën. Meestal is een parfum ook te duur om als Sinterklaas cadeautje te geven, dus een bon is dan veel handiger. Natuurlijk is een cadeaubon van Kruidvat, Hema of DA ook altijd goed. 

Make- up
Als jij ook zoveel van make- up houdt, is dat een leuk idee om dat voor Sinterklaas te vragen. Je hebt hele dure maar ook goedkope make- up zoals producten van Essence, Catrice, Miss Sporty, Teeez, H&M en Etos huismerk.

Xenos
Bij de Xenos hebben ze heel veel leuke spullen voor weinig geld. Wil jij nog iets leuks voor op je kamer, dan zou ik zeker naar Xenos gaan. Ze hebben er echt van alles. Ik vind het altijd zo'n leuke winkel, als ik wil kan ik er uren in rondneuzen. Heerlijk. 

NS dagkaart
Reis jij veel met de trein en ben je het zat om telkens de volle mep voor een kaartje te moeten betalen? Dan is een NS dagkaart ook een leuk cadeau voor jou. Regelmatig zijn ze te koop bij Albert Heijn, Hema, Kruidvat en Blokker. Zo wordt het reizen ineens een stuk leuker. 

Online webshops
Tegenwoordig is er veel make- up te koop via het internet. Zoek jij nog een goede kwastenset of een make- up merk wat alleen via internet te koop is? Denk aan beauty webshops zoals:

Ik hoop dat ik jullie op een aantal ideeën heb gebracht. Dit zijn de dingen die ik onder andere op mijn wishlist heb staan: 


Wat ga jij dit keer aan de lieve Sinterklaas vragen? Heb jij nog een aantal ideeën, deel ze bij de comments!

Sinds het weekend is Sinterklaas in ons land en dus zijn de lootjes getrokken en mogen de cadeautjes worden gekocht. Wij doen dit ook me...