Parfum waar je verliefd op wordt

11:00 Nannick 0 Comments

Ik gok dat zo'n beetje iedereen zijn/haar lievelings parfum wel heeft, een parfum waar je onderhand verliefd op bent geworden. Voor zover dat kan...? Het parfum wat je al-tijd wilt dragen, of de zon nou schijnt of wanneer de regen met bakken uit de lucht valt en of je nou blij of verdrietig bent. Het liefst wil je hem bij iedereen op doen, maar dat is zonde want dan gaat de flacon zo snel leeg. Dat heet je signature parfum. Voor mij is dat sinds een korte tijd Daisy. 



Ja, dit schattige parfum flesje is van Marc Jacobs. Ik kreeg hem van een vriendin en sindsdien is het mijn favoriete parfum geworden. Ik dacht altijd dat 'Be Delicious' van DKNY bij mij op nummer 1 stond, maar ondertussen is die één plek naar beneden geschoven. 'Daisy' is de absolute nummer 1. Het is een geur dat lang blijft hangen en mij nooit verveelt.

En kijk nou, ik word alleen al blij van het flesje. Dat bloemetje er bovenop, doet 't 'm echt. Jammer genoeg was dit een kleinere versie, maar voor kerst ga ik de full size vragen. Hopelijk begrijpt de kerstman dat volkomen. Toch verbaast het me hoelang je met zo weinig parfum doet! Ik heb hem al sinds afgelopen zomer en hij is net een week leeg. Het flesje ga ik sowieso bewaren, want het ziet er super cute uit. Vind je niet?


Ik ben benieuwd of er ooit nog een parfum komt wat mij nog blijer maakt als ik hem op spuit. Waardoor het leven er nog fleuriger uit komt te zien. Want wanneer ik 'Daisy' op me spuit, draai ik in mijn gedachten rondjes door het grasveld met ongelofelijk veel kleine daisy's.

Op welk parfum ben jij verliefd?

Ik gok dat zo'n beetje iedereen zijn/haar lievelings parfum wel heeft, een parfum waar je onderhand verliefd op bent geworden. Voor z...