Studs & Spikes nemen de fashion wereld over

11:00 Nannick 0 Comments


Studs & Spikes, je houdt ervan of je vindt het walgelijk. Voor mij geld het eerste. Langzamerhand zien we overal studs, op mobielhoesjes, kleding, schoenen, tassen, in je haar, op armbanden en clutches. Ik vind het echt helemaal te gek. Voor mij heeft het een stoere uitstraling, en maakt het een voorwerp helemaal af. Neem bijvoorbeeld een witte trui. Een witte trui is over het algemeen een basic kledingstuk. Zet je daar studs op, dan geeft het alweer een heel ander beeld. Het is opeens niet meer basic, zoveel kunnen studs met een voorwerp doen. Mijn verzameling met studs is nog niet heel groot, maar ik gok dat daar snel verandering in komt. Op dit moment heb ik het alleen nog maar op mijn schoenen, als ik deze foto's zie sta ik te popelen om ze overal op te zetten! In dit artikel kan je inspiratie opdoen, wat betreft studs. Ik zeg: veel plezier!








































Heb jij ook een aantal dingen met studs? En zijn er hier meiden die studs echt 3 keer niks vinden? Ik ben erg benieuwd! Zelf zou ik het liefst een hele kledingkast vol met studded kleding willen hebben, maar dat wordt een klein beetje eentonig. Denk je niet?

Studs & Spikes, je houdt ervan of je vindt het walgelijk. Voor mij geld het eerste. Langzamerhand zien we overal studs, op mobielho...