3 things I like

11:00 Nannick 0 Comments

Er zijn zoveel dingen die ik leuk vind. Als beautyblogger kan ik elke dag zoveel bloggen als ik wil, ik kan mooie make- up testen en reviewen. Ik kan productfoto's maken totdat ik er bij neer val. Kerstkaarten ontvangen van PR-bureau's en elke dag jullie lieve reactie's en mailtjes lezen. Ik gebruik elke dag met liefde mijn make- up, het is gewoon een plezier om je op te maken. Elke dag mag ik weer huiswerk maken voor school, NOT, dat komt dus niet in het rijtje voor. In dit artikel laat ik je 3 dingen van me weten die ik like op gebied van beauty/make-up. 


Swatches maken waar je 'u' tegen zegt:
Het is elke keer maar weer een verassing tegen welke je kwaliteit je nu weer aanloopt. Afgelopen week maakte ik bovenstaande swatches, ik was helemaal flabbergasted. Wat een pigmentatie, en dat voor een paar centen. Van de week laat ik jullie hier meer over weten. Mooie make- up swatchen is leuk en als de kwaliteit dan ook nog eens top is, dan is het helemaal goed. Hier word ik echt helemaal happy van, kijk nou hoe mooi!


Bougie parfumée
Ik heb niet zo vaak geurkaarsen op mijn kamer, eigenlijk gewoon nooit. Van Cynthia (beautykoning) kreeg ik deze rode geurkaars op de ckOne make- up workshop van Misslipgloss. Ze gaf het ons met de reden, dat we elke keer maar weer aan haar moesten denken. Nou, dat doen we zeker! Hij ruikt echt goddelijk, ook als ik hem nog niet eens aan heb gehad. Mijn hele kamer ruikt lekker naar lovely berries. Love it!


Glitter nagellak:
Met glitter nagellak heb ik altijd een haat- liefdeverhouding. Ze zijn echt te gek en ze geven een super gaaf effect op je nagels, maar het eraf halen is een ramp. Ik vergeet mezelf er telkens aan te herinneren dat glitter nagellak er zo moeilijk afgaat, maar ik lak altijd gewoon door. Afgelopen week heb ik non- stop glitters gedragen, om alvast in de kerststemming te komen. Nu is het de tijd dat ik glitter nagellak kan dragen, en dan doe ik het ook goed. Ik kan geen seconde meer ergens anders naar kijken.

En eigenlijk kan ik hier wel een hele grote blogpost over maken, aangezien er zoveel dingen zijn die ik leuk vind. Dat hoeft nog niet eens op het gebied van make- up te zijn. Maar (!) ik heb me beperkt tot 3 dingen, de 3 dingen die ik op dit moment leuk vind. Over een paar weken heb ik vast wel weer andere likes.

Welke 3 dingen like jij? Fijne 1e kerstdag ladies!

Er zijn zoveel dingen die ik leuk vind. Als beautyblogger kan ik elke dag zoveel bloggen als ik wil, ik kan mooie make- up testen en review...