Bergen sneeuw vastgelegd op een foto

11:00 Nannick 0 Comments


Wanneer er in Nederland sneeuw valt, is (bijna) iedereen blij. Ik het meest van alle inwoners bij elkaar. Afgelopen week is er ongelofelijk veel sneeuw gevallen. 's Avonds ging ik slapen met de gedachte dat de wereld er morgen wel eens een stuk witter uit zou kunnen zien, en ja hoor! De volgende morgen lag er 10 centimeter! Mijn chagrijnige humeur sloeg om en ik was zo gelukkig als een kind van 6 dat sneeuw ziet. Zodra ik de tijd heb (wat deze week wat moeilijk was) pak ik mijn camera en ga ik er een middag op uit. Dit keer ging ik er niet lang op uit, want zo lang had ik niet de tijd, maar toch wil ik jullie mijn foto's laten zien. Want stiekem ben ik er wel een beetje trots op!







Mijn favoriet! 




Al deze foto's zijn gemaakt met mijn spiegelreflexcamera. Ik ben echt blij dat ik zo'n goede camera heb, want geen enkel andere camera kan zulke mooie en scherpe foto's maken. Al was de sneeuw best moeilijk om te fotograferen  aangezien de sneeuw op foto's heel vaak blauw lijkt.

Wat vind jij van mijn foto's?

Wanneer er in Nederland sneeuw valt, is (bijna) iedereen blij. Ik het meest van alle inwoners bij elkaar. Afgelopen week is er ongelo...