De nieuwe Hema Lip Balm Sticks

11:00 Nannick 0 Comments

De omgedraaide wereld: Lip Balm Sticks in de vorm van een paar krijtjes. Al zou ik ze niet op papier gebruiken, maar op je lippen. Daar komen ze toch beter tot zijn recht. Deze Hema Lip Balm Sticks zijn onderdeel van de kerstcollectie, die alleen rond de feestdagen te koop is. De sticks zouden moeten zorgen voor een subtiel kleurtje en een mooie glans. Ik ben benieuwd!




Ik ben ontiegelijk vaak langs deze schattige lip balsems opgelopen, geen idee waarom, maar ik vond het niet nodig om ze te kopen. Uiteindelijk heb ik dat wel gedaan en ik heb er geen spijt van gekregen. Deze sticks doen me denken aan de Chubby sticks van Clinique. Ze zijn bijna exact hetzelfde. Ook de sticks van de Hema hebben een draaisysteem (het zilveren gedeelte), zodat je ze niet hoeft te slijpen. Ik vind dit soort systemen zo fijn, dat zouden ze bij meerdere producten moeten doen.

Ze kosten €3.50 per stuk. Je hebt 2 verschillende kleuren, nummer 07 en 08. 07 is een licht roze (nude) kleurtje en 08 zit een beetje tussen rood en roze in.


Het zijn lip balsems, dus ze geven niet zo heel veel pigmentatie en blijven ook niet lang zitten. Dat mag je ook niet verwachten, al zou het wel leuk en verrassend zijn als het wel zou zijn. Hieronder zie je de swatches, zowel op mijn hand als op mijn lippen.


07 is een mooi licht roze kleurtje, een basic kleurtje wat overal wel bij past. Mijn gezicht maakt het een beetje flets, maar dat komt omdat ik van mezelf net een spook ben. Bij de meiden met iets meer kleur in het gezicht zou die perfect staan. Mooi bij een heftige ooglook!

08 is een wat feller kleurtje, nog steeds niet heel fel, maar voor een lip balsem heeft deze kleur zeker een goede pigmentatie. Ook dit is een roze kleurtje, maar eentje die beter opvalt. Hij staat goed bij de meiden met een lichte huid, zoals ik!


Ik ben super enthousiast over deze krijtjes, ehh lip balsems. Ze zijn romig en hebben een goede pigmentatie. Zoals verwacht blijft de kleur niet uren op je lippen zitten, na een maaltijd is de kleur als sneeuw voor de zon verdwenen. Even bijwerken en je kan er weer tegenaan! De kleuren zijn allebei erg basic, maar wel mooie kleurtjes die bijna iedereen wel goed staan. En nog een voordeel: de kleuren trekken niet in de lijntjes!

Deze schattige Lip Balm Sticks zijn perfect om te geven als kerstcadeautje! Je maakt er menig beauty liefhebber mee blij. Wil je ze gewoon voor jezelf kopen, dan zou ik snel zijn, na de feestdagen zijn deze sticks niet meer in de winkels te vinden. Ze kosten €3.50 en zijn verkrijgbaar bij alle Hema filialen. 

De omgedraaide wereld: Lip Balm Sticks in de vorm van een paar krijtjes. Al zou ik ze niet op papier gebruiken, maar op je lippen. Daar kom...