Face of the day: 1ste kerstdag

15:19 Nannick 0 Comments


Goedemiddag ladies! Hebben jullie een leuke en gezellige kerst gehad? Ik, als echte kerstliefhebber, heb me de afgelopen 2 dagen prima vermaakt. De hele dag door lekker eten, dat is voor Nannick niet echt een probleem. Allemaal lieve en gezellige mensen om me heen, kerstmuziek op de achtergrond, het einde van Serious Request en natuurlijk de cadeautjes maakten mijn kerst compleet. Zie hier mijn look die ik op de eerste kerstdag droeg!

De laatste tijd had ik weinig met oogschaduw gedaan, dus ik vond het weer heerlijk om er weer voor te gaan zitten en een geweldig mooie look te gaan maken. Mevrouw zat te twijfelen met welke kleuren oogschaduw ze aan de slag zou gaan, uiteindelijk is het een kleurrijke look geworden mét (uiteraard) shimmer! 



Voor de ogen gebruikte ik het ckOne palette, waar ik nog steeds een review over moet schrijven! Ik weet het, duurt lang. De blauwe kleur die je in de arcadeboog ziet komt uit het Sleek Oh So Special palette, nog steeds een vertrouwde favoriet die mij nooit verveelt.


Omdat de ogen al vrij donker waren besloot ik om een neutraal kleurtje op mijn lippen te doen. Ik wilde eigenlijk rode lipstick, maar die liet ik netjes achterwegen. Daarvoor in de plaats gebruikte ik de lipgloss van Teeez in de kleur Gutsy 03. Het is een lipgloss die mat opdroogt, een lipgloss die dus niet glossy is. Lees hier mijn review daarvan.


Ik maakte de look af met een prachtige blush van Sleek en, voor de verandering, mascara en eyeliner! Voor het eerst in tijden (zo'n 5 maanden) draag ik ook (lange) oorbellen. Op de foto zijn ze bijna niet te zien, in het echt wel omdat ik dan met mijn haar beweeg. Moet er wel weer even aan wennen. Over verandering gesproken, ik heb mijn wenkbrauwen donkerder bijgetekend. Wat vinden jullie mooier? Laat je mening even weten in de reacties!

Producten op mijn gezicht:
- Catrice Primer
- Essence Concealer
- Catrice Skin Finish (in de aller lichtste kleur)
- Sleek Review by 3 blush
- Wenkbrauwpotlood Hema
- Teeez lipgloss Gutsy 03

Producten op mijn ogen:
- ckOne eyeshadow palette
- Sleek Oh So Special palette
- Essence Liquid eyeliner
- ckOne paarse mascara

Welke make- uplook droeg jij met eerste kerstdag?

Goedemiddag ladies! Hebben jullie een leuke en gezellige kerst gehad? Ik, als echte kerstliefhebber, heb me de afgelopen 2 dagen prima ...