Last minute kerstmis inspiratie

11:00 Nannick 0 Comments


Jaaaaaa het is eerste kerstdag! Vanaf vandaag is de pret begonnen, in ieder geval voor mij. 's Ochtends begint alleen een heel groot dilemma. Want wat moet je in godsnaam aan: je wilt er netjes uitzien, maar het moet wel lekker zitten, het moet ook niet te donker zijn en je wilt toch wel iets moois aan. Kledingcrisis! En dan zie je dat je je nagels ook nog niet hebt gelakt, oh mijn god, wat moet ik nou weer op mijn nagels doen? Nagels in de stijl van kerst is helemaal te gek, maar dat kost weer zoveel tijd. En zo zijn er nog veel meer dilemma's, last minute kerst inspiratie nodig? Lees dit artikel!


Ik vind het altijd zo moeilijk om te kiezen wat ik aan ga doen met kerst. Ik wil er netjes, schattig en kerst-achtig uitzien, maar tegelijkertijd wil ik mezelf niet heel anders vertonen. Mijn kledingstijl heeft ook wel iets stoers (lees: veel studs). Maar schattig, kerstmis en stoer gaat niet samen. Ik draag graag een jurkje (zoals het 2de plaatje), maar de broek/legging links onderin vind ik ook leuk voor kerst! Blijf je vandaag lekker thuis, dan kun je ook van die lekkere warme en schattige sokken aantrekken. Volgens mij zijn er niet echt regels met wat je met kerst aan moet, als je maar vind dat je er zelf leuk uitziet!

Ik ga vandaag naar de Primark dus daar hoop ik nog een kerst outfit te kunnen vinden, ik zoek eigenlijk nog een leuk zwart jurkje! Als ik dat heb gevonden doe ik dat aan, en de andere dag een zwarte broek met een blazer (lekker classic).


Het tweede dilemma: de nagels! De afgelopen weken heb ik veel glitters op mijn nagels gedragen, dat is natuurlijk altijd goed. Kerstbomen, kerstmannen, sneeuwvlokjes en sneeuwpoppen zijn niet voor mij geschikt. Ik heb er het geduld niet voor en de tijd eigenlijk ook niet. Het ombre effect en glitters vind ik altijd super vet. Als je het heel chique en netjes wilt houden kan je altijd nog een french manicure doen, ik gok dat ik dat dit jaar ook ga doen! Blijft altijd zo mooi.


De kerstsfeer die rond de kerstdagen in het huis hangt vind ik altijd zo leuk. Gezellig kaarsjes aansteken en je kamer versieren.Van te voren de kerstbomen optuigen, daarna kan ik er wel uren voor gaan zitten. De kerstcadeautjes liggen bij ons ook al onder de boom. En ik vind het nogal frustrerend dat ik weet dat ze voor mij zijn, maar dat ik niet weet wat en dat ik ook niet mag rammelen, voelen of schudden. Cadeautjes onder de kerstboom zijn leuk, maar niet als je net zo nieuwsgierig bent als ik.

Weet je waar ik trouwens ook weer zin in heb, om die leuke films van Home Alone weer te gaan kijken. Die zijn altijd zo grappig, ze worden altijd met 1e en 2e kerstdag uitgezonden. En ik kan niet wachten totdat ik mijn cadeautjes mag uitpakken!

Alle kerst dilemma's weer over? Wat ga jij doen met kerst?

Jaaaaaa het is eerste kerstdag! Vanaf vandaag is de pret begonnen, in ieder geval voor mij. 's Ochtends begint alleen een heel groot ...