Let's take a photo #18

11:00 Nannick 0 Comments


Het artikel is één dag te laat, normaal komt 'ie altijd op maandag. Maar door een te druk weekend ben ik er niet aan toe gekomen. Dit weekend had ik lekker gewerkt en sinterklaas gevierd (ook al was 'ie al het land uit). Vandaag de 18e editie alweer. Kijk mee naar mijn foto's van de afgelopen weken.


Waarom volg ik zoveel blogs. Het lezen van blogposts is leuk, maar niet als je er zoveel hebt. Door de week heb ik bijna geen tijd om ze te lezen, dus dan stapelt het zich allemaal op. Misschien moet ik mezelf aanleren om de artikelen in tussenuren te lezen. Dan heb ik toch iets anders te doen dan me volvreten met lekkere dingen!


2 weken geleden had ik samen met Cynthia (misslipgloss) en 6 andere meiden een ckOne workshop. Het was echt mega gezellig en ik heb een hoop geleerd. En Cynthia en de andere meiden zijn super lief en mooi!
Ik was jaloers op hun huidjes zonder make- up.


Die dag werkten we met alleen maar producten van Calvin Klein. Een nieuwe collectie met allemaal mooie (en dure) producten. Dit zijn de producten die ik mee naar huis kreeg, ik ben er nog steeds zo blij mee. De parfums ruiken echt goddelijk, en met de mannelijke versie heb ik mijn broertje blij gemaakt! Een review van de producten komt nog, waarschijnlijk in 2 delen.


Dit was de look die ik die dag had gemaakt. Blauw met heel veel glitters! En kijk mijn wenkbrauwen: super mooi. Ik moest er aan wennen, maar uiteindelijk vind ik het super mooi. Normaal zie je mijn wenkbrauwen bijna niet, ze zijn blond, en nu ineens wel. De visagiste heeft naar de kleur van mijn haar gekeken. Natuurlijk kan ik niet met fel rode wenkbrauwen rondlopen, maar nu heb ik een bruin tint met een vleugje rood. Super mooi!


Glittersss!


Kijk hoe anders mijn gezicht is! Wat wenkbrauwen wel niet met je gezicht kunnen doen, dat bewijst alles maar weer. Ik heb andere wenkbrauwpotloden aangeschaft dus nu hoop ik dit voortaan vaker te kunnen doen. Yay!


De Calvin Klein parfum for her. Hij ruikt echt goddelijk! Zeker de moeite waard om hem voor (bijvoorbeeld) kerst te vragen.


3 tussenuren voordat ik mijn proefwerk in kon halen. Dit doen we met eten en duits! Yeah! Met eten erbij maakt het een stuk minder erg. 


Ik voelde me best wel alleen...


De DA in Elst is de meest mooie DA die ik ooit gezien heb. Met super mooie counters van high end make- up merken. Zoals Dior en Chanel. Eye candy!


Kijk die mooie lakjes. Het liefst zou ik ze allemaal willen hebben.


Hello Jack!


Make- uppie doen. Toen ik deze foto nam was het volgens mij weekend, want normaal heb ik nooit zoveel tijd om mijn make- up uitgebreid te doen.


Dankjewel Sinterklaas. Dit was slechts een deel. Ik heb ook nog 16 zakken chips (met dank aan een vriend) gekregen en nog veel meer leuke dingetjes. Ik ben echt verwend dit jaar!


Jaaaaaaa de eerste sneeuwvlokjes gevoeld met lieve Cynthia en Linde! Wat was ik blij.


Even later gingen we nog een vreugdedansje in de sneeuw doen!


Sneeeeeuwww!


's Avonds in het donker krantjes rondbrengen. Ik was helemaal ingepakt voor de kou!


Vorige week dinsdag had ik 2 uurtjes les en daarna 5 tussenuren. Ik had geen zin om op school te zitten dus ik ging lekker naar huis!


Eenmaal thuis: foto's maken! Nu het winter is, is het ongelofelijk snel donker waardoor ik als ik thuis kom geen mooie foto's meer kan maken. Dus ik had die dag even een zooitje foto's gemaakt! Wat voelt het goed als alles perfect op de foto staat!


Onder andere de make- up van Calvin Klein waar ik erg enthousiast over ben!


Preview van de swatches!


Ik swatchte ook een heel goedkoop palette, en kijk is wat een pigment. Kunnen jullie raden welk palette dit is? Ik denk het niet, het merk is niet zo bekend...


De lekkerste chocola van de hele wereld!


Mini parfum flacons bij de DIO gekocht. De linkse is mijn favoriet, echt perfect om zo even in je tas te stoppen.


Ik lijk Vera Camilla wel met die rode lippen, haha!


So You Think You Can Dance terug kijken op de kamer van broertje lief. Wat houd ik toch van dit programma.


And again: sneeeuw! Deze foto maakte ik 's ochtends om half 9. Ik moest me die donderdag om kwart voor 8 melden, omdat ik te vaak te laat in de les was gekomen. Met als straf daarna 2 tussenuren. Men wat was ik zielig.


Lekkerste lunch ever!


Check mijn leuke nieuwe en vooral warme sloffen. Ze lijken een beetje op Uggs en lopen als een tierelier.


Watching le Spongebob. Blijft geniaal.


Dankjewel Sinterklaas, een cadeaubon van Douglas van 17.95! 


Regendruppeltjes tegen de ramen en sneeuw op de achtergrond zorgt voor een mooie foto. En dat met mijn mobiele camera hé!


Eind vorige week was heel Nederland bedekt onder de sneeuw, en wij hadden hier in Gelderland echt super veel sneeuw. Meer dan 10 centimeter (ja ik heb het opgemeten). Bij ons op school hadden ze deze grote sneeuwbal gemaakt, haha! Hij was echt vet.


Hemels.


Hahhahaha, om deze heb ik zo gelachen. Als je naar de site "www.jebentzelfeen.nl" gaat krijg je iedere keer een andere uitspraak. Deze vond ik zo geniaal, ik heb hardop gelachen.







 Ziek veel sneeuw! Het lijkt Oostenrijk wel!


Sinterklaas is uit het land en onze kerstbomen zijn alweer gearriveerd. Ondertussen zijn alle 2 de kerstbomen (1 in de keuken en 1 in de woonkamer) opgetogen. Ik vind het zo gezellig staan.


Door al dat sneeuw zag je niet eens de planten in onze achtertuin meer, hé wat jammer nou!


Zondagmiddag vierde ik met de hele familie (voor de laatste keer) Sinterklaas en kreeg ik onder andere deze hele foute, maar leuke, mini kerstboom. Hij geeft ook alle kleuren ligt als je er batterijen in doet. Hoe leuk is dat!?

Dit keer waren het achterlijk veel foto's, een heel verschil met de vorige keer haha! Vinden jullie het nog steeds leuk om te zien? Fijne dag nog vandaag!

Het artikel is één dag te laat, normaal komt 'ie altijd op maandag. Maar door een te druk weekend ben ik er niet aan toe gekomen....