Om mij wat beter te leren kennen

16:20 Nannick 0 Comments

 
Deze tag kwam ik van de week tegen en ik bedacht me dat het alweer een tijdje geleden was dat ik een tag had gedaan. Dus bij deze, een persoonlijke tag! Sommige vragen zijn echt te doelloos voor woorden, maar ik beantwoord ze allemaal voor je.

Geboortejaar: 1996
Hoe lang ben je: Ik gok 1.82, ik weet het niet helemaal zeker!
Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd: "FUCK YEAH NOG 1 DAG EN DAN HEB IK VAKANTIE".
Waar ben je op dit moment: Op mijn kamer artikelen aan het schrijven en muziek aan het luisteren, mijn favoriete bezigheid.
Single/relatie: Happy single!
Beschrijf jezelf kort maar krachtig: vrolijk, enthousiast, spontaan, rood en kort haar, perfectionist en druk.
Guy/Girlcrush: Lauren Conrad, Ferry Doedens, Frederic (winnaar So You Think You Can Dance).
Wat zou je op dit moment graag willen: ik wilde zeggen vakantie, maar dat heb ik al gheghe. Ik zou het liefst Loverdose van Diesel krijgen, omdat dat zo'n lekkere parfum is.
Wat is je doel in het leven: Leuke vraag! Dat ik op mijn 90ste enthousiast kan vertellen dat ik al mijn dromen heb waargemaakt en dat ik een baan had als Journalist. Dat wil ik echt.


Waar ben je bang voor: Als mensen als een gek achter me aan rennen, daar wordt ik echt panisch van. En voor spinnen. Al heb ik er gister een dood gemaakt met de parfum van mijn vader.
Heb je je rijbewijs: Nee, nog niet!
Nagellak of lippenstift: Nagellak, dat draag ik veel vaker! Lippenstift moet je zo vaak bijwerken, vind ik een beetje irritant.
Wat is je favoriete seizoen van het jaar: Moeilijke vraag, ik denk de herfst. Leuke kleding en mooie omgeving waar ik foto's van kan maken.
Wil je ooit gaan trouwen: Ik denk het wel, al hoewel ik daar nu moeilijk over kan beslissen aangezien ik pas 16 ben. Als ik ga trouwen, wil ik in Rome gevraagd worden. Dus jongens...
Ben je een healty-freak: Nee, echt helemaal niet. Ik eet alles wat ongezond is, regelmatig ook wel gezond maar ik let er niet op of het wel gezond is wat ik eet. Als ik dat moet doen bij alles wat ik eet, houd ik helemaal niets meer over.

Wat voor kleur haar en lengte heb je: Ik heb kort rood haar, zoals jullie allemaal wel weten!
Welk kleding of make- up item wil je op dit moment heel graag: Oh, die vraag had ik net ook al beantwoord. Nou ja: Loverdose van Diesel.
Heb je tattoos: Nee, nog niet!
Heb je piercings: Nee, die wil ik ook niet.
Draag je een bril: Ook nee, ook al zou ik het wel willen. Gewoon voor de sier.
Wat is jouw perfecte pizza: Een pizza met lekker veel beleg, gewoon van alles wat. Behalve olijven en champignons!
Wat is je favoriete parfum: ckOne Shock en Marc Jacobs Daisy.


Wat is het laatste wat je kocht: Ik weet het niet meer, waarschijnlijk eten!
Wat deed je vanochtend om 8:00: Toen zat ik op de fiets, richting school.
Favoriete ijsje: Ben & Jerry's, zonder enige twijfel. Zoveel liefde voor dat.
Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op: Ik zit er een beetje tussenin. Vroeg opstaan vind ik niet leuk, maar moet soms wel. En ik slaap ook niet heel veel, hoewel ik dat wel graag doe.
Wat zijn je plannen voor 2013: Overgaan naar VWO6, veel uitgaan, en lekker blijven bloggen!
Met hoeveel kussens slaap jij: Ik slaap op 1 en er liggen er 3 naast me voor de show.
Ben jij een ochtend of avond persoon: Allebei?
Ben jij geordend of rommelig: Op sommige momenten heel rommelig (kijk naar mijn kamer en rotzooi als ik te weinig tijd heb, mijn bureau ligt onder de stapels papieren) en soms ook heel geordend (als ik alles uitgeschreven heb op mijn to- do lijstje!).
Wat wil je op dit moment graag zien: Dat mijn agenda voor de week na de vakantie geen huiswerk aangeeft, jammer genoeg gaat dat nooit gebeuren.

Liefste vriendinnetjes ever!
Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt: Ik hoop dat ik dan een baan als journalist heb, een lieve vriend heb en dat mijn blog is gegroeid.
Wie mis je op dit moment: Mijn lieve vriendinnetjes!
Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf: Mijn gezicht niet, dat zit onder de puisten. Ik denk mijn figuur, omdat ik mooi dun ben.
Ben je verlegen: Op sommige momenten kan ik heel verlegen zijn, maar er zijn ook tijden waarbij ik dat helemaal niet ken. Gewoon gek doen en dan komt alles goed.
Heb je een accent: Naar mijn weten niet. Al hoewel mensen om mij heen heel vaak zeggen dat ik een Gooische 'r' heb. Geen idee of je dat onder een accent verstaat?
Zussen/broers hoe oud: Ik heb een broertje: 14 jaar.
Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit: Opstaan, ontbijten, opmaken, haren stijlen, naar school fietsen, lessen volgen, tussen/tijdens de lessen Whatsappen en Pou spelen, weer naar huis fietsen, huiswerk maken, eten, bloggen, tv kijken en slapen. Interessant he?

Fijne dag nog iedereen!

  Deze tag kwam ik van de week tegen en ik bedacht me dat het alweer een tijdje geleden was dat ik een tag had gedaan. Dus bij deze, ee...