Slapend (klikkend) geld verdienen

14:27 Nannick 0 Comments


Slapend geld verdienen kan niet, zeggen we altijd. Totdat ik er achter kwam dat Cash4Girls bestaat. Cash4Girls is een website waarmee je geld kan verdienen door het lezen van e- mails. Ja je leest het goed, door het lezen van e-mails. Je zou bijna kunnen zeggen dat dit slapend geld verdienen is. Een beetje klikken en je hebt zo weer een aantal centen erbij. Omdat het sparen super snel gaat wil ik jullie graag kennis laten maken met deze website. Wil jij wel wat geld verdienen, lees dit artikel dan even.

Cash4Girls is een website die je kunt vertrouwen. Ingeschreven bij KvK en ontvangt het geld via een goede en betrouwbare manier. Als je 10 euro bij elkaar heb gespaard wordt dat automatisch op je bankrekening overgeschreven. Maar hoe werkt het nou?


Elke dag krijg je ongeveer 5 e-mails. Je kunt kiezen of je dit via de mail wilt krijgen of gewoon op de website. Ik heb ervoor gekozen om dit via de website te doen, want anders heb ik binnen de kortste keren tientallen mails van Cash4Girls. Als je naar de website gaat kan je een account aan maken en gelijk beginnen. Bij de aanmelding kan je gelijk kiezen tussen het ontvangen van geld of een lipgloss. Ik had gekozen voor geld. Op de pagina hierboven op de screenshot ontvang je al je e- mails. Door het lezen van een e-mail krijg je €0.01. Dit lijkt heel weinig, maar dit is niet de enige manier om geld te sparen.

Links in de balk zie je onder "Nu verdienen" 4 verschillende mogelijkheden staan. Je kunt ook geld verdienen door het liken van Facebook pagina's. Om de zoveel dagen zijn er weer nieuwe pagina's die je kunt liken. Verder kan je ook om de zoveel dagen klikken op banners van andere internetsites. Daar krijg je een vergoeding van €0.05 voor. Iets meer dan de e-mails, maar die banners zijn er ook in mindere mate. E-mails krijg je vaker! Als laatste kan je ook nog meedoen met spelletjes, maar die sla ik meestal over.

Ik heb nu €8.36. Bijna bij de €10! Als je €10 euro hebt gespaard dan wordt dat overgezet naar je bankrekening. Zoals je ziet hoef je er dus bijna niets voor te doen, en je hebt zo €10. Om de zoveel dagen kijk ik op Cash4Girls, dan lees ik alle e-mails en heb ik weer een paar centen erbij. Bij het aanbrengen van nieuwe leden krijg je ook geld, dit kun je bijvoorbeeld doen door een artikel te plaatsen op je blog. Net zoals ik doe!

Dus: wil jij al klikkend wat geld verdienen, meld je dan aan bij Cash4Girls. Dit is geen advertorial waar ik voor betaald wordt, maar ik vind het leuk om dit met jullie te delen! Ben je van plan om je aan te melden klik dan onderaan in de rechterbalk op mijn blog op de banner van Cash4Girls. Als je daar op klikt krijg ik ook een vergoeding, omdat ik ervoor heb gezorgd dat jullie je gaan aanmelden. Je zou me er een groot plezier mee doen! Alvast bedankt!

Slapend geld verdienen kan niet, zeggen we altijd. Totdat ik er achter kwam dat Cash4Girls bestaat. Cash4Girls is een website waarmee j...