Chique black rock & roll

11:28 Nannick 0 Comments

Gister besloot ik om wat foto's te maken van mijn outfit die ik die dag aan had. Ik matchte mijn chique kleding (lees: blazer) met een stoere zwarte broek en boots met studs. De mouwen van mijn groene blouse sloeg ik om over de uiteinden van de mouwen van mijn blazer en bij de kraag sloeg ik ze ook om naar buiten. Het zorgde ervoor dat het er niet te zwart uitzag (al is dat niet verkeerd) en dat de groene tinten wat naar voren kwamen. Ondanks dat de foto's nogal wazig en korrelig zijn wilde ik je deze outfit toch laten zien. Volgende keer maar weer foto's maken met mijn spiegelreflexcamera!







Wat ik droeg:
- Laarsjes met studs - Misscoquines
- Zwarte broek met patroontjes - H&M
- Bruine riem - H&M
- Groene blouse - H&M
- Zwarte blazer - Vero Moda
- OOZOO rose gold horloge
- Donkerbruine tas - Invito

Wat vinden jullie van mijn outfit?

Gister besloot ik om wat foto's te maken van mijn outfit die ik die dag aan had. Ik matchte mijn chique kleding (lees: blazer) met ee...