Hey hallo ik ben Gucci Guilty en ik ruik fucking lekker

11:00 Nannick 0 Comments


Ik laat jullie even kennis maken met de goddelijkste parfum op aarde, dit is Gucci Guilty. Ken je deze parfum nog niet, dan leef je echt onder een heule grote steen. Dit, dames en heren, is het parfum waar ik al meer dan een jaar op zit te azen. En nu, nu heb ik hem eindelijk voor kerst gekregen van de aller liefste kerstman ever. Ik raadde het al voordat ik het pakje ook maar iets had opengescheurd, volgens mama is het niet meer leuk om cadeautjes voor mij te kopen als ik alles al weet, maar nu ik dit gekregen heb wil ik nog wel meer hoor. Ik draaide tienduizenden rondjes van blijdschap toen ik deze parfum uit de verpakking haalde. Klaar voor wat eye candy?

Ik ga het jullie gelijk maar vertellen, ik ben een prutser als het gaat om parfum reviewen. Dus, ik bedacht me dat ik er mooie foto's van ga maken, die aan jullie laat zien, ik jullie laat weten hoe blij ik hiermee ben en hoe lekker die ruikt en dan mogen jullie zelf naar de parfumerie om hem te ruiken (als je dat nog niet gedaan had!). Goed idee?


De verpakking alleen al: glimmend zwart, strak, goud en het logo van Gucci Guilty.


De flacon vind ik echt onwijs mooi, een gouden logo met op een mooie en subtiele manier het logo erin verwerkt. Wel vet trouwens, je kan gewoon met je vingers achter dat logo, ik dacht altijd dat daar glas voor zat. Niet, dus. De flacon voelt trouwens echt aan als een baksteen, dat viel me gelijk op. Zwaar maar ontiegelijk mooi en lekker. Het is wel een echte beauty naast al mijn andere parfums flacons (vooral naast Be Delicious van DKNY).




Wel een piepklein nadeel is dat je de vingerafdrukken echt onwijs goed kunt zien. Niet dat iemand daar op let als je de flacon vasthoudt, maar het gaat om het idee. Ze (ja het is een zij!) moet shinen, zonder vingerafdrukken. Gelukkig kan je het eraf poetsen, maar dat zou betekenen dat ik de flacon niet meer kan vastpakken. PANIEK!


In deze blogpost kan ik nog wel duizend keer aan jullie vertellen hoe blij ik hiermee ben en hoe lekker die ruikt, maar ik gok dat jullie beter zelf een keer kunnen gaan sniffelen. Ik verzeker je, de geur is goddelijk! Het is wel een wat zwaardere parfum dan normaal, maar dat vind ik juist lekker. Meestal heb ik van die zoete geuren, dit is totaal het tegenovergestelde. Dat betekent natuurlijk niet dat 'ie daardoor minder lekker wordt. Ik ben er zo zuinig mee, dat ik haar bijna niet durf op te spuiten. Maar ik doe het wel, anders is het zonde. En dat vind ik een goed excuus, tegen de tijd dat ze op is ga ik sowieso een nieuwe kopen. Eerst maar eventjes genieten van het feit dat ik Gucci Guilty eindelijk heb! Fuck yeah!

Het is ontworpen voor de moderne vrouw: "glamorous and sexy". Nou dat zit wel goed hoor....

Ik laat jullie even kennis maken met de goddelijkste parfum op aarde, dit is Gucci Guilty. Ken je deze parfum nog niet, dan leef je echt ...