Hoe ziet mijn beautytafel eruit?

20:26 Nannick 0 Comments


Mijn beautytafel, where the magic begins! Nou, zoveel magie is er eigenlijk niet. Ik maak me daar niet eens op, het is meer van 'dat het er is'. Wel haal ik mijn make- up hier eraf, maar opmaken doe ik beneden omdat daar 's ochtends meer licht is. Mijn beautytafeltje staat altijd helemaal vol, de schone was dumpt mama daar (zodat ik het vervolgens zelf kan opruimen), er staat parfum, al mijn make- up in doosjes, spiegels, kwasten, make- up removers en eigenlijk kon er gewoon helemaal niets meer bij. Het was een rommeltje en daar moest verandering in komen. De schoonmaak ging beginnen!

Het was er eigenlijk een beetje vies (een beetje maar), er zaten zwarte mascara strepen op de witte lak en er lagen overal (rode) haren en het tafeltje was gewoon alles behalve glimmend mooi wit. Poetsen en opruimen dan maar!



Zo zag mijn beautytafel er een tijdje geleden uit. Complete chaos, voor sommigen is dit nog aardig opgeruimd, maar voor mij echt niet. Ik wil altijd mijn kamer super netjes hebben, want dan zit het er zo mooi uit met die lichte kleuren. De spullen die op dit tafeltje stonden vond ik helemaal niet passen bij mijn interieur, dat zwarte en dat rode. En die geurkaars hoorde daar eigenlijk ook niet! Het is een bij elkaar geraapt zooitje van wat ik elke dag nodig heb.


Kijk, dit was echt chaos. Het nadeel van zo'n grote rieten mand is dat je er alles in gaat dumpen. Dan lijkt het wat minder vol op het tafeltje maar ik kan daar gewoon niets in terug vinden, er ligt van alles in: parfum, borstels, haarproducten, maskers en ga maar door. Niet echt overzichtelijk, en dat is nou juist net wat ik wil.


Nu is het weer lekker netjes en niet meer zo vol met allerlei dingen. In de twee grijze dozen zijn al mijn mooie make-uppies bij elkaar gegooid. Ik heb er expres geen foto van gemaakt, haha, want dat moet ik nog een keer uitzoeken. Want een aantal dingen gooi ik weg en ik zet het wat overzichtelijker neer. Links staan de kwasten en de mini spiegel in de vorm van een hart, misschien had ik hem even moeten schoonmaken...?



En wat er los op staat: wat parfum, haarproducten en reinigingsmiddelen. Het is bij elkaar best veel maar het staat niet rommelig. Ik vind het altijd leuk als je parfum stash staat uitgestald, zo mooi! De reinigingsproducten van het Kruidvat ben ik nog aan het testen en daar komt binnenkort een review van. Ik kan alvast vertellen dat ik erg enthousiast ben, yay budget proof producten!

Eigenlijk wil ik als beautytafel zo'n mooi wit tafeltje met een paar laden (waar ik alle make- up producten en zo in kan zetten, met bovenop allemaal mooie parfum flacons. Zo'n kast die alle beauty liefhebbers hebben. En dan daarboven zo'n mooie spiegel met lampjes er omheen. Hoe gaaf is dat?

Hoe zit het met jouw beautytafel, is die ook zo ordelijk of een complete chaos?

Mijn beautytafel, where the magic begins!  Nou, zoveel magie is er eigenlijk niet. Ik maak me daar niet eens op, het is meer van 'd...