Let's take a photo numero 21

11:00 Nannick 0 Comments

Na een onwijs drukke week, en de komende trouwens ook, kan ik rustig de let's take a photo schrijven! Dit weekend heb ik vooral veel gewerkt en veel bezig geweest met school en ik heb even wat research gedaan voor de vakantie! Wat is dat moeilijk zeg. Maar goed, de afgelopen 2 weken in foto's. Het zijn er dit keer wat minder dan normaal.



Mijn broek heeft lekker leuke patroontjes, deze is van de H&M en ik ben er
verliefd op.



Ontbijtje op een zonnige ochtend


En hier is ie dan, eindelijk een nieuw logo. Ik heb de hele site veranderd, niet veel, want
ik wil het zoals altijd rustig en wit houden. De foto links is nieuw, het logo dan en de
social media knoppen rechts!


Yes! Weer een nieuwe H&M met alleen maar voorjaarskleding!


Genieten van het zonnetje midden in de winter, kan gewoon.


Pretty lucht


 Jeeeej shoppings @ Kruidvat. Het oogschaduwpalette was voor de helft omdat 'ie uit
het assortiment gaat. Meh :(
 Candy cane op school, mhmm!


En ik kocht weer een aantal dingen bij het Kruidvat, ik ben heel erg benieuwd naar
de BB Cream. Voorlopig ook de laatste die ik ga testen.


Ik mis de zomer best wel heel erg! Vooral wanneer ik bezig ben met het boeken van mijn vakantie.


Outfitje op de verjaardag van papa afgelopen vrijdag.


Heee hallooo


Jezus wat is het koud buiten zeg, en met die sneeuw :1 stap buiten en ik ga gelijk op m'n bek.


Party Animals spelen in tussenuren op school, ik lach me helemaal kapot. Boeiend dat
iedereen ons raar aankijkt met al die dierengeluiden die we maken. Hahaha!


Ah how sweet, Jack is aan het eten op mijn schoot. Wat is het toch ook een lieverd :)

Deze week zal ik zoveel mogelijk proberen te schrijven, maar ik heb het wel heel druk. Dus dan weten jullie waardoor het komt als er geen artikelen online staan. Fijne dag nog iedereen!

Na een onwijs drukke week, en de komende trouwens ook, kan ik rustig de let's take a photo schrijven! Dit weekend heb ik vooral veel g...