Lovely Kiko combinatie

11:00 Nannick 0 Comments


Deze twee mooie nagellakjes had ik een paar maanden terug (inmiddels alweer vorig jaar september) in Rome gekocht, toen ik daar op werkweek met school was. Kiko is hét make-up merk van Italië. Ik heb er een aantal producten van en ik ben er rete enthousiast over. Het is best duur, maar dan heb je ook wat! Zo ook met deze kleurtjes, want nummer 360 en 228 zijn 2 beauty's. Vooral in combinatie met elkaar. Kijk mee wat ik van de week op mijn nagels had.

Normaal heb ik het niet zo met roze nagellak. Het staat soms echt te meisjesachtig, iets wat absoluut niet bij mijn stijl past. Op een bijzondere wijze vind ik dit lakje wel heel erg leuk, dat komt denk ik omdat het niet een standaard roze kleurtje is. Er zit ook een koraal tint in. Om het effect nog wat leuker te maken deed ik op één nagellak nummer 228. Nummer 228 is een blanke lak met hele fijne glittertjes erin. Het geeft een mooi sparkle touch. De lak gaat er ook makkelijk af, i love it!

Foto zonder flits
Ik vind deze combinatie echt super leuk en zomers staan, dat betekent natuurlijk niet dat je deze combinatie niet in de winter mag dragen. De glitters zijn heel subtiel, maar wel zo subtiel dat je ze nog net kan zien. Echt heel mooi! Op dit moment vloekt de roze kleur alleen enorm met mijn haar (rood en roze is niet zo mooi hé), maar ja yolo. Deze lak dekt goed in 2 lagen. Het kwastje is best breed, wat het lakken soms moeilijk maakt maar dat is alles! Oeh en kijk hoe lang mijn nagels zijn, ik ben er echt trots op!

Heb jij een aantal nagelakjes van Kiko? En wat vind je van deze combinatie?

Deze twee mooie nagellakjes had ik een paar maanden terug (inmiddels alweer vorig jaar september) in Rome gekocht, toen ik daar op werkwe...