Lovely make- up van ckOne

11:00 Nannick 0 Comments


Tijdens de super gezellige high tea en ckOne workshop met Cynthia (van misslipgloss.nl) (alweer een tijdje geleden) mochten we te werk gaan met de nieuwe make- up lijn van Calvin Klein. Calvin Klein is een super mooi, maar wel duur, merk. Dus ik was helemaal happy dat ik me met deze make-uppies mocht opmaken. Alsof het al niet leuk genoeg was, kregen we op het eind nog een goodiebag mee met allemaal producten van Calvin Klein! Oeh oeh, ik heb alles uitgebreid kunnen testen dus nu volgt er een review. Alles in één!


De ckOne lijn is een collectie met goed en mooi uitziende producten. Alle verpakkingen zijn zwart en wit, wat het heel chique doet ogen. Lekker basic en niet te veel poespas. Er zitten trouwens nog veel meer producten in de nieuwe lijn, in deze review zie je slechts een deel. De producten die ik heb getest:
Ck One Powder Eyeshadow Quad (€35,-)
Ck One Water Fresh Face Makeup SPF 15 (€33,-)
Ck One Mascara – in 200 Trip  (€22,-)
Ck One Pure Color Lipstick (€18,-)

Tijdens de workshop heb ik nog veel meer producten uit kunnen testen en ik moet zeggen dat ik daar ook erg tevreden over ben! Super kwaliteit en gewoon makkelijk in gebruik.




Laten we gelijk maar beginnen met mijn favoriete product: de Powder Eyeshadow Quad in de kleur "Heat". Ik ben altijd dol op mooie oogschaduwpalettes, dus je begrijpt dat ik hier erg blij mee was/ben! Deze paletten hebben trouwens een andere verpakking dan normaal. De deksel moet je er niet van afklappen, maar je moet het opzij schuiven. De kleurencombinatie is echt goed gekozen, komt niet vaak voor maar ik vind de combinatie rood/roze met bruintinten erg gaaf. Ik zie het al helemaal voor me, haha! De pigmentatie zonder oogschaduwbasis is prima, moet je nagaan mét! De swatches zie je allemaal tegelijk aan het einde van dit artikel. Jep, met dit product ben ik erg blij!




De Water Fresh Face Make- up is een crème foundation die samen zou moeten smelten met je huid. Zodat de foundation bijna niet meer te zien is, maar je huid wel mooi egaal is. Met dit product ben ik wat minder blij, eigenlijk gewoon helemaal niet. Ten eerste vind ik dat het niet samen smelt met mijn huid, het geeft een cakey effect en ik krijg het niet goed uitgesmeerd. Overal zie ik lichte en donkere vlekken, alles behalve egaal dus. Het positieve van deze crème foundation is dat er SPF 15 in zit, perfect voor de bescherming tegen de zon. Fijn voor in de zomer, maar dan zou de substantie wel wat beter moeten zijn. Want eigenlijk gebruik ik het product nu niet. Super zonde van zo'n mooi en duur product!

Ook bij dit product is de verpakking net wat anders dan normaal. Het product heeft binnenin nog een klepje, bovenop ligt een rond sponsje en daaronder de foundation. Verassend en nieuw!


We zijn op de helft! Nu nog de lipstick en de paarse (!) mascara...



Nog een product wat ik echt dolfijn vind! De ckOne mascara in de kleur 200 "Trip". Ik vind het leuk dat Calvin Klein ervoor gekozen heeft om óók gekleurde mascara's in het assortiment te doen. In de goodiebag zat de paarse mascara, waar ik in het begin nogal sceptisch over was, maar wat snel genoeg een van mijn favoriete producten bleek te zijn. Deze mascara oogt helemaal niet paars. Dat vind ik wel fijn, want ik wil niet elke dag met paarse wimpers rondlopen. Jij wel dan? Hij geeft volume en heel veel lengte, precies wat ik wil. Ik ben tevreden!

Calvin Klein is wel lekker bezig, deze mascara heeft ook een unieke en bijzondere verpakking. Je kan hem namelijk verstellen. Aan de bovenkant kun je draaien en dan wordt het borsteltje langer (voor lengte) of korter (voor volume). Ik vind het echt mega handig!


Met als laatste product de, voor mij, perfecte rode lipstick. Eindelijk heb ik hem, en dan ook nog eens van super goede kwaliteit. Hier ben ik echt dik tevreden over. De kleur is echt intens rood, echt een in your face kleurtje. Hij is lekker romig en smeert daardoor heel fijn. Doordat de lipstick wat aan de romige kant was, dacht ik dat de kleur snel zou vervagen. Dat is juist niet het geval, een maaltijd overleefd 'ie. En daar ben ik echt heel blij mee. Vooral bij rode lipstick, zie je al vrij snel dat de kleur aan het vervagen is. Na het eten even bijwerken en ik ben klaar! Zeker een nieuwe favoriet!


Onderin zie je de de crème foundation, links de 4 swatches van de oogschaduw en helemaal rechts de lipstick. Oh wat werd ik blij van deze swatches. De oogschaduwkleuren zijn echt prachtig en de rode lipstick is onwijs goed gepigmenteerd. Toen ik dit zag wist ik gelijk dat dit mijn nieuwe favoriet zou worden. Rode lippen is ineens geen enkel probleem meer voor mij. De crème foundation is ook iets te donker voor mij, dat speelt ook wel mee in mijn (wat negatieve) oordeel. De oogschaduwkleuren passen echt perfect bij elkaar, jullie zullen daar vast wel een keer een look mee zien.

Ik vind het leuk om nieuwe merken te ontdekken en te testen. Calvin Klein heeft er een hele mooie make- up collectie bij. De producten zijn onwijs gepigmenteerd en ze zien er mooi uit. Het oogschaduwpalette, de lipstick en de mascara kan ik je echt aanraden, de crème foundation kan je beter laten liggen. Als je dan toch een foundation zoekt, kan je beter de vloeibare foundation uit haar assortiment nemen. Die is echt heel fijn!

Wat vind jij van deze mooie producten, ooit wel eens de make- up lijn van Calvin Klein gezien?

Tijdens de super gezellige high tea en ckOne workshop met Cynthia (van misslipgloss.nl) (alweer een tijdje geleden) mochten we te werk ...