Make- uppies die in én uit het assortiment gaan gekocht

11:00 Nannick 0 Comments


Het assortiment van zowel Catrice als Essence wordt weer helemaal vernieuwd. Er gaan een aantal producten uit en er komen weer nieuwe mooie make-uppies bij. Van de week vond ik dat ik mezelf wel mocht verwennen en kocht ik serieus alles wat ik wilde hebben. Niets hield me tegen. Ik kocht een paar nieuwe producten maar ook producten in de sale omdat ze het assortiment verlaten. Kijk mee naar de producten.

Ik maak zelf geen artikelen over wat er in én uit het assortiment gaat van de 2 bekendste budgetmerken, omdat iedereen dat al doet. Er zijn zat artikelen over geschreven. Klik op de links om te weten wat er in en uit het assortiment van Catrice gaat. Essence maakt ook een verandering door (in en uit het assortiment). Alle producten zullen rond februari in de winkels liggen.


- Catrice Quattro Eyeshadow 050 Twinkle In The Eye €4.50 (blijft in het assortiment)
- Essence Quattro Eyeshadow 011 Sea My Eyes €2.99 (nieuw in het assortiment)



- Essence Get Big Lashes Volume Boost Waterproof Mascara €2.59 (blijft in het assortiment)
- Catrice Eye Liner Pen in de kleur groen en grijs €2.99 (de groene gaat uit het assortiment en de grijze blijft in het assortiment)



- Rimmel London BB Cream €9.99



- Essence Colour & Go Absolutely Blue €1.69 (blijft gelukkig in het assortiment)
- Catrice Laquer Revel The Red €2.65 (uit het assortiment)

Ik ben echt helemaal blij met de nieuwe producten. De oogschaduws zijn prachtig, ik kan niet wachten om er een look mee te gaan maken. De BB Cream is, zoals je zaterdag kon lezen, is mijn nieuwe favoriet dus ik ben blij dat ik die heb gekocht. De lichtlblauwe nagellak van Essence is echt prachtig, binnenkort zien jullie daar een swatch van!

Heb jij nog wat make- upjes gekocht nu alles 50% korting is?

Het assortiment van zowel Catrice als Essence wordt weer helemaal vernieuwd. Er gaan een aantal producten uit en er komen weer nieuwe moo...