PRIMARKKKK #shoplog

17:39 Nannick 0 Comments


Yeah, zoals ik jullie vertelde ben ik vorige week bij de Primark geweest. Wat is het toch een heerlijke winkel, je kan alles wat je leuk vindt in het mandje gooien, want op de prijs hoef je toch niet te letten. Ik kan je vertellen dat is echt leuk shoppen. Het is alleen een beetje jammer dat je maar met 8 artikelen de paskamer in kan, ik had er ongeveer 10. Ai. Al met al heb ik aardig wat leuke dingen geshopt, kijk mee!

9 nieuwe dingetjes nam ik mee naar huis, bij elkaar was ik €85 kwijt! Dat is echt niks voor zoveel leuke kleding en schoenen. Elke keer wanneer ik ga neem ik steeds leukere dingen mee, er zijn steeds meer leukere dingen te vinden. Yay! Ik ben trouwens de look-a-like Uggs (gewoon fucking nep) op de foto vergeten te zetten, je ziet ze een klein beetje op de foto bij de sokken! Maar ze zijn gewoon zwart, niet zoveel bijzonders!


Classic canvas schoenen €8.00



Grijze sjaal €4.00


Sokken €4.00 + Look-a-like Uggs €6.00


Short €15.00


Basic spijkerblouse €13.00


Shirt met studs €12.00


Bordeauxrood vest €10.00


Skinny jeans €15.00

Shoppen bij de Primark is eens in de zoveel tijd leuk, niet elke dag. Zo vaak wisselt de Primark nou ook weer niet van assortiment en ik heb geen zin om elke week in die winkel te lopen. Al weet ik zeker dat ik daar anders over denk als 'ie in Nijmegen zit. Dan ben ik daar ook om de 2 weken te vinden. Daar gaat al mijn geld, help! Maar boven dat, hebben ze er wel  leuke kleding, maar soms ook kleding waarvan je denkt 'Dat gaat sowieso niemand aandoen'. Ach ja, smaken verschillen. 

Alles wat ik gekocht hebt, past ook bij elkaar. Ik kan het allemaal met elkaar combineren, terwijl ik daar niet op doelde. Zie het even voor je: een zwart hemdje, lichtblauw spijkerblouse, grijze sjaal, de skinny jeans van hierboven en als laatste de witte schoentjes. Wat een casual droom outfit is dat! Ik zeg, nieuwe OOTD!

Ben jij wel eens bij de Primark geweest? En wat vind je van mijn aankoopjes?

Yeah, zoals ik jullie vertelde ben ik vorige week bij de Primark geweest. Wat is het toch een heerlijke winkel, je kan alles wat je leu...