Tijd voor Let's take a photo

11:00 Nannick 0 Comments

Deze Let's take a photo bevat precies de foto's uit mijn kerstvakantie. Nu jullie dit lezen zit ik, en waarschijnlijk jullie ook, alweer uitgebreid op school. Mijn vakantie was echt top, ik heb super veel gewerkt, lekker veel uitgegaan, kerst gevierd, oud & nieuw en leuke dingen met vriendinnen gedaan. En nu, moet ik weer aan de bak voor school. Het normale leventje gaat weer beginnen, jammer genoeg. Kijk mee met mijn vakantie foto's om nog eventjes die sfeer te beleven!


De kerstboom staat altijd zo gezellig met die lichtjes.


Jaaaa! Eindelijk kaarten voor Rihanna, samen met mijn 3 liefste vriendinnen!


Again and again... Uiteindelijk WEER niets gewonnen.


Hee jij daar!


Kerstinkopen doen in Nijmegen met mijn broertje.


Perfecte quote.


Goed geslaagd bij de Primark, wat heb ik een gezellige dag gehad! 


Kijk dit super vette broekje met een kruis van studs. Echt onwijs gaaf, kan niet wachten
om hem aan te trekken. 


Liefde voor mijn leuke schoentjes!


Nieuwe sjaal en nieuw vest, me is happy!


 Ons diner van kerstavond, met zoals altijd veel te veel.


Mhmm jammie, ham en meloen!


Ik houd van mijn schattige sokken van le Primark <3


 Ontbijt eerste kerstdag met cadeautjes op mijn bord. Yay! Er zaten koekjes in en een muursticker.


Bij lieve oma op visite!


Mijn kerstlook voor 1ste kerstdag die jullie vorige week konden zien. 


Dit vest zit zo lekker warm, mhmm.


Jaaaaaaaa eindelijk Gucci Guilty voor kerst gekregen, dat geurtje is echt goddelijk!


Uit in Arnhem met o.a. lieve Lisan, het was echt top. Vooral als je na 2 uur slapen om 10 uur alweer op moet staan. Ik houd van mijn werk. NOT.


Party party look, blauwe smokey eyes!


Mooie lucht op oudejaarsdag!


Fotoshoot met lieve Cynthia, ik vind het echt vet dat mijn haar zo opvallend is.


HAPPY NEW YEAR <3


En de volgende dag om 10 uur weer werken, altijd leuk op 1 januari.


Oliebollen tijd, yay!


Een Frans boek lezen, het stomste wat er is. Na 16 pagina's ben ik gestopt. Stom boek.


Ben & Jerry's ijs, deze variant is echt lekker. Ik houd van dit ijs!


 Energy (ik was moe), oliebollen en poedersuiker, men wat is het leven goed.


Yeah nieuwe quote op mijn kamer, alsof ik er al niet genoeg had. Deze kreeg ik voor kerst!


Rode lippies van ckOne <3


Ik houd van mijn nieuwe fluffy vest!

De vakantie is weer voorbij en we gaan er weer hard tegen aan, ik wens jullie allen een fijne week achter de schoolbanken! Wat hebben we er zin in jongens!

Deze Let's take a photo bevat precies de foto's uit mijn kerstvakantie. Nu jullie dit lezen zit ik, en waarschijnlijk jullie ook,...