Een kruis op mijn t-shirt

11:00 Nannick 0 Comments


Vorige week zondag ben ik naar de stad geweest en had ik een paar hele leuke dingen gekocht, waaronder het t-shirt wat ik bij deze outfit aan heb. Al een tijdje zocht ik een simpel kledingstuk met een kruis, ik houd wel van iets stoers in een outfit. Bij de Only was het raak, voor ongeveer 20 euro nam ik dit t-shirt mee. Wat mij betreft best duur voor een t-shirt, maar dan heb je ook wat! Ik ben helemaal verliefd op het shirtje en ging er gelijk een leuke outfit mee bedenken. Here it is!

En nee, dit shirt heeft geen enkele invloed op mijn geloof. Ik ben totaal niet gelovig. Als je in mijn kledingstukken kruizen ziet of als accessoire betekent dit niets! Ik draag het omdat ik het mooi vind, niet meer en niet meer.


De combinatie van alle kleuren in deze outfit vind ik echt perfect passen bij mijn rode haar. Oh wat is mijn haar toch geweldig. Ik voel me helemaal thuis in deze outfit, ook al weet ik wat mensen van het kruis op mijn shirt vinden. Boeit me niet, ik draag het lekker toch. Normaliter zou ik de outfit afmaken met mijn rode All Stars, maar ik bedacht me opeens dat mijn geliefde boots er leuker onder zouden staan. Aangezien daar ook studs op zitten! En bovendien.... ik heb al rood haar. De super mega extra warme en schattige sokken van de Primark heb ik iets boven mijn schoenen uit laten komen. Gewoon omdat het kan.

Mijn make- up is heel normaal, ik moest werken dus dan ga ik me niet helemaal opdoffen. En ik heb mijn haar voor de verandering is niet gestijld. Nu heb ik van dat leuke slag onderin. Woehoe!




Wat heb ik aan:
- Spijkerblouse Primark
- T-shirt Only
- Zwart hemd
- Groene broek G-Star
- Sokken Primark
- Schoenen Miss Coquines
- Horloge OOZOO

Nu ben ik heel benieuwd wat jullie van gelovige tekens op kledingstukken vinden. Ik heb er geen enkele problemen mee, ook niet als een gelovig iemand het draagt. Het zit op kleding, en dat hoeft helemaal geen invloed te hebben op je geloof. Hoe denk jij daarover en wat vind je van mijn outfit?

Vorige week zondag ben ik naar de stad geweest en had ik een paar hele leuke dingen gekocht, waaronder het t-shirt wat ik bij deze outfit...