Goedkope goede make- up

16:53 Nannick 0 Comments


Goede make-up voor een zacht prijsje is lastig te vinden, je moet er al gauw wat geld tegenaan gooien. Helemaal als je verwend bent en de kwaliteit van Chanel gewend bent. Al moet ik zeggen dat de budget merken zoals Essence en Catrice er soms eng dicht in de buurt bij zitten. Voor de skeere make- upliefhebbers onder ons (waarbij ik ook voor mezelf spreek) is het dan fijn dat er zulke budgetmerken zijn. Waarom duur als het ook goedkoop kan? Ook al droom ik ervan dat ik ooit een oogschaduwpalette van Chanel in mijn bezit heb, goedkoop is ook leuk aangezien je dan sneller een grotere stash kunt opbouwen. Zo nam ik alweer een paar maanden geleden een kijkje bij de Bazar, en 3 keer raden wat ik daar vond!

Bij de Bazar hebben ze best veel mooie make- uppies liggen, waaronder dit mooie oogschaduwpalette met neutrale en wat donkere kleuren. En laat de kwaliteit nou zo verrassend zijn dat je bijna niet zou geloven dat ik hier maar €1 voor betaald heb.


Oké, het palette ziet er niet wunderschön uit, maar kom op €1. Wat verwacht je daar nou van? Juist, niet veel. Dat was ook mijn intentie. Het zijn mooie kleuren, en daar gaat het tenslotte om.


De kleuren bevatten lekker veel shimmer. De donkeren kleuren passen perfect bij elkaar, maar ook in combinatie met de lichte kleuren doen ze het niet slecht. En ben ik de enige die de laatste 3 kleuren in het midden erg apart vind? Van die kleuren was ik helemaal benieuwd naar de swatches.


Oeh pretty lichte kleuren, er zitten een paar perfecte highlighters tussen (zoals de eerste en de derde) en de koperen kleur is geweldig gepigmenteerd.


Ik begin echt van dit palette te houden, kijk deze kleuren. En zoals verwacht zijn die 3 kleuren inderdaad erg mooi en apart. Het zijn 3 hele verschillende kleuren, maar wat ze gemeen hebben is dat ze allemaal een koele/groene ondertoon hebben. Echt heel mooi. Ben benieuwd hoe dit uitpakt op je ogen.

Dit palette is echt super fijn, de pigmentatie is dik in orde en het geeft ook weinig fall- out. Het patroontje wat over de oogschaduwkleuren zit is helaas wel overspray, dat is dan wel weer jammer. Maar ja, je kunt niet alles hebben hé. Ik ben dik tevreden en dit is zeker een van mijn lievelings paletten geworden, en dat voor maar €1! Ik wil niet heel veel zeggen, maar deze kwaliteit halen Essence en Catrice soms ook niet hoor.

Zoals je ziet kan goedkope make- up ook al je vooroordelen in één keer wegvegen, ik ben diep onder de indruk! Koop jij meer goedkope of dure make- up?

Goede make-up voor een zacht prijsje is lastig te vinden, je moet er al gauw wat geld tegenaan gooien. Helemaal als je verwend bent en ...