Ik en mijn rode haar

11:00 Nannick 0 Comments



Mijn rode haar en ik zijn nog steeds dikke vriendjes voor het leven. Trouw verf ik ze elke maand weer vurig rood. Hoeveel grapjes er ook om worden gemaakt, ik zal mijn haar voorlopig niet in een andere kleur verven. Ik ben al een half jaar super blij met mijn haar! Het groeit en het groeit, mijn lok wordt steeds langer en ik wil mijn haar steeds langer laten groeien totdat het achter ook net boven mijn schouders hangt. Ik hou van mijn rode haartjes!

Mijn rode haar zorgt ervoor dat mijn huid wat witter lijkt, maar ergens vind ik dat ook wel mooi. Het is mooi wit, niet zo van; 'jezus, wat voor een spook loopt daar rond'. In combinatie met sneeuw is het helemaal mooi! Witte huid, witte sneeuw en rode haartjes.
Wat ook erg handig is, is dat ik makkelijk te vinden ben. Van het weekend liep ik in de H&M met een vriendin en toen zei ze: "Ik vind je rode haar echt handig, ik kan je veel makkelijker vinden". Hahaha!


De verf die mijn haar stralend rood maakt. Rood is een onnatuurlijke kleur, wat heel snel vervaagt als je het verft. Zowel bij de kapper als wanneer je het zelf doet, maar bij mij niet. Dat is echt een groot voordeel! Mijn haar blijft gedurende maand even mooi rood, de glans is er na een paar weken heel iets vanaf, maar that's it. Zelfs mijn kapper zegt dat ze het bij de kapper niet eens zo mooi en fel rood krijgen. Overal waar ik kom krijg ik zoveel complimentjes over mijn haar, ook van vreemden die ik bijvoorbeeld tegen kom in de stad (zoals afgelopen weekend). Dat vind ik zo leuk!


Rood haar is Nannick. Nannick is rood haar. Zo is het nou eenmaal, en dat zal voorlopig ook niet snel veranderen. Ik vind rood gewoon een super mooie kleur wat perfect bij mij past! Elke dag als ik in de spiegel kijk ben ik er nog net zo blij mee als toen ik het een half jaar geleden voor het eerst zag.

Zouden jullie je haar rood durven verven?

Mijn rode haar en ik zijn nog steeds dikke vriendjes voor het leven. Trouw verf ik ze elke maand weer vurig rood. Hoeveel grapjes er...