Let's take a photo #22 woehoe!

11:00 Nannick 0 Comments


Na een weekendje carnaval staat er weer een gloednieuwe 'Let's take a photo' voor jullie klaar. Een artikel met (dit keer) onwijs veel foto's. Zit jij nu ook lekker brak op de bank aan het bijkomen van je carnavals- weekend, of ben je aan het werk of zit je op school? Hoe dan ook; maak wat tijd vrij om naar de foto's in dit artikel te kijken. Ik waarschuw je: veel eten (lees: koekjes). Heb je honger? Sla dit artikel over (just kidding).


Met lieve Catty op school!


Helemaal ingepakt voor de kou, ik heb het overleefd.

Wing eyeliner it is


Wij hadden echt geen honger ofzo?


Yay bezig met foto's maken voor de site! Me likes.


Lovely Kiko nagellak.


Outfit of the day, mijn geliefde broek en blouse van de Primark


Favoriete lunch aller tijden, dit wordt nooit vies! Beschuit met muisjes :)


Uber blijheid met mijn lieve broertje!


Wij hadden geen honger part II


Woehoeee haartjes weer verven!


In het echt was de lucht toch een stukkie mooier, maar damn wat kan ik hier van genieten.


Mijn haartjes zijn weer helemaal rood, ik ben weer happy.


Glitter nagels


Met lieve Lisan klaar gemaakt voor het gala, we zouden niet gaan maar uiteindelijk toch wel!


Gala part II


Wij zijn nat geregend en dit is wat we ervan vinden.


Armbanden van SAS- bijoux weer eens om, ze blijven super mooi.


Hee hallo


Tosti tijd, ik had weer eens honger! Normaalste zaak van de wereld.


Outfitje die jullie eergisteren hier op nannick.nl zagen.


Half 9 's ochtends was ik klaar wakker en de wereld zag er mooi uit, wiehoe!


Nageltjes rood gelakt voor de carnaval!


Het leukste van de carnaval: losgaan met de make- up!


Uiteindelijke look, ik was er echt trots op en vond het leuk dat ik er zoveel complimentjes over kreeg. 


Na een nachtje carnavallen en slapen zag de wereld er de volgende ochtend om 9 uur zo uit. Wauw!

Geniet van jullie dag dames!

Na een weekendje carnaval staat er weer een gloednieuwe 'Let's take a photo' voor jullie klaar. Een artikel met (dit keer) ...