New arrivals @ H&M

11:00 Nannick 0 Comments


Wow, het is alweer een maand of twee geleden dat ik mijn geld heb uitgegeven aan kleding, oftewel shoppen. Toen de nieuwe catalogus van de H&M er weer was, werd ik gelijk enthousiast en bladerde ik als een malle door het boek. Alle leuke dingen had ik aangekruist, en ik kwam zo'n beetje bij de 200 euro. Nou in dat geval kan ik maar beter niet werken, want alles wat ik verdien geef ik dus gelijk weer uit. Nee dat is een grapje, zoveel ga ik niet besteden aan kleding. Kijk mee naar mijn favorieten van de H&M!

De laatste tijd heeft de H&M weer steeds meer leuke dingen. Een hele tijd geleden had H&M een dipje en was het met de verzendtijden ook niet helemaal in orde, maar nu begin ik H&M steeds leuker te vinden. Vooral bij DIVIDED hebben ze precies mijn kledingstijl. Meestal blader ik gewoon snel door totdat ik daar ben! De meeste kledingstukken die hieronder staan zijn ook van DIVIDED.


- Broek €19.95
Deze donkerblauwe blauwe broek heeft een klein bloemetjes patroon. Van veraf lijkt het een beetje op panterprint, maar dat is gelukkig niet zo. In combinatie met dat witte simpele shirt is het echt leuk!


- Blouse 14.95
Dit blouse wil ik echt hebben, ondanks dat 'ie mij waarschijnlijk laat lijken op een spook. Ik vind het een geweldig blouse, mede mogelijk gemaakt door al die kruisjes.


- Jack 34.95
Er zijn een heleboel mooie jackets nieuw bij de H&M, waarvan dit er eentje is. Het heeft een beetje een stoere uitstraling, en de details op de schouders vind ik enorm gaaf. Ik ben verliefd!


- Legging €9.95
Met deze legging kun je een haat- liefdeverhouding hebben. Aan de ene kant vind ik hem een beetje ouderwets ogen, maar ook wel weer heel vet in combinatie met het zwarte! Deze ga ik sowieso kopen, ook omdat 'ie best goedkoop is!


- Pyjama €14.95
Do I need to say more? Super schattig toch!


- Top €9.95
Dit topje met aan de zijkant gaatjes vind ik echt super leuk, ik zou hem niet in het wit kopen maar eerder in het zwart. Gewoon omdat die kleur beter bij mij past! 


- Jack €49.95
Jack nummer 2 waar ik helemaal verliefd op ben. Dit soort jackets vind ik echt helemaal te gek. Het heeft een stoere uitstraling, waar ik wel van houd, en die combinatie met stof en leer maakt hem zo uniek. Dat uniek zal binnenkort wel meevallen aangezien ik denk dat over een tijdje iedereen hierin loopt. Jammer, maar dat weerhoud me niet om het niet te kopen. Het enige nadeel is dat 'ie best duur is...

Alles bij elkaar is zo'n €150, dat is in één keer best veel, ik gok dat ik een paar keuzes moet gaan maken. En dat zal denk ik heel lastig gaan. Ah, waarom is dit zo moeilijk! Voor welke zouden jullie gaan?

Wow, het is alweer een maand of twee geleden dat ik mijn geld heb uitgegeven aan kleding, oftewel shoppen. Toen de nieuwe catalogus v...