Casual (maar toch ook weer niet) sunday

11:00 Nannick 0 Comments


Op zondag draag ik meestal comfortabele kleding, een lekker vest of zo met een dood normale zwarte broek, alleen deze zondag niet. Ik ging langs oma en moest een ochtendje werken! Zoals gewoonlijk: simpele outfit maar wel veel dingen gecombineerd waardoor het een stuk minder simpel wordt. Op dit moment is het best lekker weer, niet te koud en niet te warm dus deze outfit was perfect. Mijn make- up daarentegen was, ehm, neutraal...

Weet je waar deze outfit me aan doet denken? Aan een studentje, of iemand die heel netjes gekleed naar school gaat. Maar toch ook weer niet, want het staat zo simpel. Ik denk dat het komt doordat ik me blouse onder de trui uit heb laten komen. Ik vind het echt een leuk effect geven. Anders ben je het hele idee van het blouse kwijt, ook weer zo zonde hé.

EN JA, ik draag het liefst een zwarte broek. Volgens mij komt een zwarte broek echt in bijna al mijn outfits voor.



Horloge: OOZOO

 

Ik moest werken dus ik had geen zin om uitgebreid mijn make- up te doen, want om nou met smokey eyes in de keuken rond te lopen is lichtelijk overdreven. Alleen mijn wimpertjes bevatten een laagje mascara, that's is. Oh ja, en mijn wenkbrauwen natuurlijk.


Laat me weten wat je van mijn outfit vond in de comments, en ben ik overigens de enige die zo graag en zo vaak een zwarte broek draagt? Gewoon omdat je het met álles kan combineren!

Op zondag draag ik meestal comfortabele kleding, een lekker vest of zo met een dood normale zwarte broek, alleen deze zondag niet. Ik gin...