Let's take a photo #23

11:00 Nannick 0 Comments


De Let's take a photo heb ik wegens omstandigheden een klein weekje verzet. Dit keer met foto's van onder andere carnaval, beauty, fashion en eten! Vooral eten, haha. Woehoe, let's go!


Carnaval dag 1! Ik was als nerdje/studentje.


Dag 2 als student met mijn lieve matroosje en tulpenmeisje!


Party party!


Dit glas vind ik echt super vet, er staat gewoon een koe op.



Gezellig met mijn allerliefste vriendinnetjes (ll')


Croissantjes gemaakt met Lisan.


Faire des courses. We waren voor de 2de keer samen een hele week in het huis van familie van Lisan om 'op te passen', aangezien zij zelf op vakantie waren. Super leuk!


Swagger broek weer aan.


Brothers & Sisters


Deze broek had ik aan bij de G-star, super vette broek maar ik heb hem uiteindelijk niet gekocht. Met spijt in mijn hart.


Zo zien onze tussenuren er op school uit, met veel eten dus. Wij hadden echt geen honger hoor. Ik had trouwens alleen de ketshup chips, koeken en Bossche bollen...
\

Ready voor school, maar eerst langs de dokter!


Onder aardrijkskunde met een atlas voor ons hoofd foto's maken valt ook echt niet op.


Le ontbijt.


En we zijn weer lekker aan het werk, ik werk bij een bejaardencentrum in de keuken. 24/7 eten, een baan die op mijn lijf geschreven is. No joke.


Oldskool knakworstjes eten met broertjelief!


Nog steeds super blij met mijn horloge die ik kreeg van mijn lieve vrienden!


YES EINDELIJK! Binnenkort review over deze nieuwe liefde. Serieus, hij is GEWELDIG!


Yeaaah mijn Instgram hoesje is er! Thanks to Aranka! :)


:D 


Mooie make- uppies @ Kruidvat.


Koude pannenkoeken is het lekkerste wat er is als je honger hebt na een lange dag school. Ja ik ben een vreezak, i know.


Met mijn Extra voordeelpas van het Kruidvat kon ik deze producten van Andrélon kopen met 50% korting. Me like!

Fijne dag iedereen!

De Let's take a photo heb ik wegens omstandigheden een klein weekje verzet. Dit keer met foto's van onder andere carnaval, beauty...