Let't take a photo #23

11:00 Nannick 0 Comments


Er zijn weer 2 volle weken voorbij dus weer een artikel met mijn foto's! Foto's met zoals gewoonlijk make- up, eten, vrienden en vriendinnen en mooie luchten. Het zal ook eens anders... Afgelopen weken waren rustig maar ook weer druk, vooral druk met school maar er vielen ook heel veel lessen uit. Heerlijk! Deze week maar 3 daagjes en dan heb ik alweer 6 dagen vrij. Ik heb er zin in!


Mooie lucht als afsluiter van een zonnige dag. 


Make- up is zo fotogeniek.


OH MIJN GOD, DE ZON SCHEEN! Een revolutie in Nederland.


And again een mooie avond, hier kan ik echt van genieten.


Wat een genot dat ik deze stapel mag wegwerken, ik hou zoveel van school.


Op de fiets naar huis, best vette foto nog geworden. Al zeg ik het zelf...


Hoi, ik heb rood haar.


Ik voelde me net zo'n meisje met veel te donkere foundation, gelukkig was het een masker!


Mijn broertje was afgelopen week jarig dus we aten ons lievelingseten: chinees! Ik heb genoten jongens.


Nagellak opnieuw indelen, uiteindelijk heb ik het allemaal in een grote mand gegooid. Ik had
er geen zin meer in haha.


We gaan naar de dag van de literatuur en ik neem mee... ETEN!



Hallo Rotterdam, mooie stad dat je er bent!


Met mijn lieve vriendinnetjes in de bus, wobwob.


Het was vandaag match-day, mijn turkooise blouse matchte met mijn eyeliner, mijn nagels
met deze roze muisjes en mijn rode lippen met mijn rode haren. This is how I roll.


Shoppen bij het Kruidvat na een drukke week, ik vond dat ik dat wel had verdiend.
Reviews volgen uiteraard nog!


Productfoto's maken, woehoe!


Kusje (L)


En ik heb weer een bezoekje bij de kapper gebracht, mijn mini- pony is gone en mijn haar is weer
goed gestyled. I love it!


Toedaloe uitgroei!


Goedemorgen zondag.


Deze foto zette ik op Instagram met het bijschrift: "Opgeschoren denk". Dit was meer een grap,
om te kijken hoeveel mensen erin zouden trappen. Ik had al mijn haar gewoon naar één kant opgeschoven waardoor het leek alsof ik mijn haar aan één kant had opgeschoren. Op zich best een heel gaaf idee, misschien doe ik het wel ooit!

Geniet van jullie maandag guys!

Er zijn weer 2 volle weken voorbij dus weer een artikel met mijn foto's! Foto's met zoals gewoonlijk make- up, eten, vrienden e...