Mijn EOTD op Instagram

20:18 Nannick 0 Comments


Als jullie mij op Instagram volgen zien jullie vaak mijn opgemaakte oogjes voorbij  komen. Op de site wat minder, dat komt omdat ik meestal te lui ben om mijn goede camera te pakken en er uitgebreid foto's van te maken. Yep, that's me! Daarom doe ik het meestal even snel met mijn mobiele camera. Gaat een stuk sneller, alleen is de kwaliteit wat minder, maar als dat het is? Kijk mee naar al (!!) mijn Instagram EOTD's.

Ik begin met de looks die het langst geleden zijn, je ziet echt een hele verandering, echt super grappig om te zien. Zoals je bijvoorbeeld vanaf 1 foto duidelijk kunt zien dat ik op dat moment mijn wenkbrauwen donkerder ging inkleuren.


Hier droeg ik een hele simpele look. Wat kleurtjes naast elkaar flansen en niet eens eyeliner!
Terwijl ik nu bijna niet zonder eyeliner kan.


Weer een ooglook met bruine kleuren, hoezo bruin is mijn lievelingskleur wat
betreft oogschaduw?


Bruin again, met een wat misvormde eyeliner. Blij dat ik nu wel een normale eyeliner kan zetten haha!


The wing eyeliner woehoe! Ik weet nog wel dat ik daar enorm trots op was, omdat 'ie
binnen 5 minuten gelukt was zonder prutswerk. 


Een look met de eyshadow pencils van Catrice, 


Bruin again...


En daar is de wing eyeliner weer, ik vind het zo mooi staan. Ik draag het ook regelmatig op 
een dood normale dag.


Wow kijk mijn uber schattige sproetjes, dit was afgelopen zomer. Ah, wat heb ik zin
in de zomer! 


Simpele look met mijn eerste Kiko palette uit Rome!



Mijn ogen bij de ckOne workshop en high tea met Cynthia (misslipgloss) en 6 andere meiden!
Dit was voor het eerst dat mijn wenkbrauwen zo donker waren, ze zijn hier bruin met een rode tint, 
vanwege mijn rode haartjes. En ik besloot vanaf dit moment om mijn wenkbrauwen te laten zien, BAM!


Uitgaanslook, heftige smokey eyes!


Dit was de look die ik met carnaval droeg, dat vind ik altijd zo leuk met carnaval, lekker losgaan
met de make- up!


Een look die ik laatst nog gedragen heb, wat houd ik van deze look. Rode lippen met
bruine oogschaduw. Perfecte combinatie!

Volg me op Instagram: Naannick

Als jullie mij op Instagram volgen zien jullie vaak mijn opgemaakte oogjes voorbij  komen. Op de site wat minder, dat komt omdat ik mee...