Mijn nieuwe telefoon en Instagram hoesje

11:00 Nannick 0 Comments


Een week geleden begaf mijn duiveltje het en kreeg ik er weer een nieuw maatje (ook bekend als: nieuwe mobiel) voor terug. Mijn vorige mobiel vond het namelijk nodig om zichzelf om de zoveel minuten uit te schakelen, waar ik (volkomen begrijpelijk) niet blij van werd. Hij wilde zelfs niet meer dat ik ging Whatsappen. Tijd voor een nieuwe mobiel. Na veel wikken en wegen (nog zo'n nutteloze uitspraak) heb ik voor de Samsung Galaxy SII gekozen. Simpelweg omdat ik de SIII niet mooi vind en de iPhone net iets te duur is voor mij. Sad but true. Maar (!) ik ben heel blij met mijn nieuwe mobiel en mijn swagger Instagram hoesje.

Nee dit is geen verkooppraatje voor de Samsung Galaxy SII, want die mobiel is gewoon top! Ik kan ineens meer dan 20 apps downloaden zonder dat 'ie gaat zeuren dat het geen geheugen meer heeft. In totaal heb ik 21GB geheugen, ik zie het als een uitdaging om dat helemaal vol te douwen met allemaal apps, muziek en foto's! Met deze mobiel ben ik echt enorm blij, ik hoef echt geen iPhone meer!


Even voor de show, hier is 'ie dan! Wat heb ik trouwens een mooi scherm, ik had hem best even kunnen schoonmaken voordat ik hem op de foto zette. Ahum.

Maar nu het leuke nieuws! Op de site van Aranka had ik meegedaan met een winactie waarbij je een Fabstagram hoesje kon winnen. Je kunt je eigen hoesje samenstellen met al je Instagram foto's. Aangezien ik Instagram helemaal te gek vind en ik net een nieuwe mobiel heb, kwam deze winactie als geroepen. Ik was enthousiast, maakte mijn ontwerp stuurde hem op en ik had het hoesje gewonnen. Mijn donkeren dag was ineens een stuk zonniger (ik kreeg het op een maandag te horen, dat zegt genoeg).


Ik heb inmiddels bijna 1500 foto's dus het was best moeilijk om een selectie van 28 foto's te maken. Na 3 ontwerpen te hebben gemaakt is deze het geworden. Een combinatie van alles en nog wat. Hij is zo leuk!
Ik bestelde hem via Fabstagram.com, echt een hele leuke site waarbij je ook nog andere dingen met je Instagram foto's kan maken zoals kussens! De service verliep overigens toppie, niets op aan te merken.

De kwaliteit van het hoesje is ook dik in orde: hij is stevig en de foto's zijn haarscherp. Ik ben er echt verliefd op. Ik vind zelfs dat de telefoon mét hoesje fijner in de hand ligt dan zonder hoesje. Hij is niet zo licht, anders had ik hem nu al tienduizend keer uit mijn hand laten vallen.


Ik ben echt helemaal happy met mijn nieuwe hoesje en mobiel. Vind jij dit nou ook helemaal te gek? Ga naar Fabstagram.com en maak je ontwerp. Je moet er alleen wel wat geld voor over hebben, maar liefst €29.95. Maar dan heb je wel je eigen unieke hoesje!

Een week geleden begaf mijn duiveltje het en kreeg ik er weer een nieuw maatje (ook bekend als: nieuwe mobiel) voor terug. Mijn vorige mob...