Vandaag is rooooooooood

11:00 Nannick 0 Comments


Vandaag is rooooooood, de kleur van mijn lippen! Nou eigenlijk niet vandaag, maar woensdag. Het was een dood normale schooldag, al hoewel ik woensdag maar tot 12 uur hoefde. Mijn rooster is zo zwaar op dit moment! Fel rode lipstick naar school, riskant? Nee, vind ik niet. Ook rode lipstick is make- up en ja het valt een beetje (heel erg) op, maar ja dat doet mijn haar ook. Ik droeg 'Bite Me' van ckOne.

De ckOne producten kreeg ik bij de Misslipgloss high tea en ik ben er nog steeds super blij mee. Deze lipstick is een van mijn favorieten geworden, ondanks dat 'ie echt knetter rood is. Rode lipstick draag ik met gemak en ik voel me er helemaal niet ongemakkelijk bij. Heel veel meiden, ook bij mij op school, durven niet met rode lipstick naar school. Bang voor de reacties? Of gewoon te overdreven? Nee! Ik vind het prachtig! En als je het dan toch wilt doen, maar je aarzelt, kun je beter van lichtrood steeds feller gaan. Dat deed ik ook!


ckOne is sinds een tijdje een make- up merk in Nederland, en ook alweer een paar maanden geleden kwamen ze uit met een geheel nieuwe en prachtige collectie: ckOne! 'Bite Me' is daar één van en is te koop voor €18.95.

Deze lipstick is prettig in gebruik en ruikt ook heerlijk. Het is wel fel rood maar heeft ook wel weer een roze ondertoon en past perfect bij dames met een lichtere huid (*zwaait*). Bite Me blijft lang zitten en geeft na goed "afhappen" op een papiertje niet meer af. Ik houd van deze lipstick!



En dit was mijn totale look! Ik draag hier een mascara van L'oréal Paris (waar binnenkort een review van komt) en paarse oogschaduw onder mijn ogen. Ik doe 's ochtends eigenlijk altijd even snel een kleurtje onder mijn ogen. Kijkt toch heel anders dan alleen mascara!

Dragen jullie fel rode lipstick naar school?

Vandaag is rooooooood, de kleur van mijn lippen! Nou eigenlijk niet vandaag, maar woensdag. Het was een dood normale schooldag, al hoew...