Catrice Absolute NUDE eyeshadow palette

09:57 Nannick 0 Comments


Naar dit palette was ik al een tijdje nieuwsgierig. Ook al heb ik genoeg bruine oogschaduw, elke kleur is anders. Goed excuus om dit palette maar eens aan te schaffen. Enthousiast pakte ik het laatste exemplaar uit de schap en ging ik met een voldaan gevoel naar huis. Ik kon niet wachten om hier een look mee te maken, die jullie overmorgen trouwens te zien krijgen. Nieuwsgierig naar dit palette? Lees dan even verder. 

Als je de naam van dit palette hoort zul je waarschijnlijk gelijk denken aan het Naked palette van Urban Decay. Dit palette van Catrice is niet bedoeld als dupe, maar je kunt er nog wel dezelfde prachtige looks mee maken. Ik was erg enthousiast toen ik het persbericht kreeg en nu kan ik hem eindelijk voor jullie testen! Let's go!



Dit palette vind ik een typisch Catrice palette. Strak en goed vormgegeven. Het ziet er niet goedkoop maar ook niet luxe uit. Buiten dat, had de aanwezigheid van een spiegeltje wel wat pluspunten opgeleverd. Net zoals bij alle andere paletten zit er ook een apllicator bij met 2 zijden. Een sponsapplicator en een kwastje. Ze werken beide prima, niet alleen met swatchen maar ook op je ogen.

Het palette heeft 6 prachtige nude kleuren die perfect op elkaar af stemmen. Ze hebben allemaal een metallic/shimmery finish. In tegenstelling tot wat Catrice op de achterkant heeft gezet. Op de achterkant staat dat de kleuren van shimmer naar mat variëren. Zie jij matte kleuren?


De swatches zijn droog gemaakt en zonder oogschaduwbasis. Ze zien er goed uit en de kleuren zijn allemaal prachtig. De pigmentatie is met basis wel wat mooier, maar zonder kunnen ze er ook mee door. De oogschaduw korrelt niet en is prettig in gebruik. Ze blenden makkelijk en je hebt er binnen no-time een mooie nude look mee gemaakt. Ik houd van dit palette!

Pluspunten:

  • Mooie strakke verpakking
  • Goed gepigmenteerde kleuren
  • De prijs, €4.99
  • Fijn in gebruik
  • Applicators zijn fijn in gebruik
Minpunten:
  • Er zit geen spiegeltje bij

Het Absolute NUDE palette is te koop voor €4.99 bij het Kruidvat. Ben je fan van nude kleuren, dan zou ik dit palette zeker kopen. 

Naar dit palette was ik al een tijdje nieuwsgierig. Ook al heb ik genoeg bruine oogschaduw, elke kleur is anders. Goed excuus om dit pa...