Koninginnedag nail art inspiratie

08:00 Nannick 0 Comments


Vandaag, 29 april. Vanavond gaat het beginnen. 30 april Queens(kings)day zal plaatsvinden. De troonswisseling: Beatrix had er genoeg van en Willem Alexander neemt haar plaats zonder enige tegenzin over. Maar voordat we deze feestelijke gelegenheden gaan bezoeken moeten onze nagels wel een leuk Hollands printje hebben. Speciaal daarvoor heb ik een paar leuke voorbeelden bij elkaar gesprokkeld. 

Hoewel dit tegen al mijn bedoelingen ingaat, zijn mijn nagels vandaag en morgen toch echt alleen (!) oranje. Niet met (zoals vorig jaar) de Nederlandse vlag. Ik heb ze lekker oranje! Dit hoeft natuurlijk niet te betekenen dat jullie je niet kunnen uitleven.


Simpel maar zo leuk!


Wat dottig. Witte basislak met rood, blauw en oranje stipjes. Gemixed zou misschien ook wel een leuk effect geven.


Optie 3: gewoon alle Hollandse kleuren bij een. Oranje als basislak en op elke nagel de rood-wit-blauwe vlag.


Deze vind ik echt leuk. Echt fel oranje met een leuk printje.


De makkelijkste variant, die gaat uit naar mij. Mijn nagels zien er ook zo uit. Oranje met op één nagel heel veel glitters. Geeft toch het leukste effect, vind ik.


How cute, kroontjes op je nagels. Al moet je hier wel heel wat geduld voor moeten hebben. Of je scoort ergens stickertjes.


Tja, als je heel veel skills heb kun je dit natuurlijk ook proberen. Zou het graag willen, maar hier heb ik absoluut helemaal geen geduld voor.


En ten slotte deze nog!

Ik heb echt zin in de dagen rondom the queen (of moet ik zeggen: the king?). Vanavond ga ik met een groep vrienden naar Arnhem en gaan wij gezamelijk Koninginnedag inluiden. Morgen overdag moet ik helaas werken tot 4, maar daarna 's avonds gaan wel weer door feesten. Ik kan niet wachten! Benieuwd hoe ik mijn Koninginnewerkdag tot 4 uur ga overleven. We zullen zien!

Wat gaan jullie allemaal doen en hoe zien jullie nagels eruit?

Vandaag, 29 april. Vanavond gaat het beginnen. 30 april Queens(kings)day zal plaatsvinden. De troonswisseling: Beatrix had er genoeg ...