Let's take a photo XLLLLLL

19:51 Nannick 0 Comments


De Let's take a photo editie is terug van weggeweest, na zo'n 3 of 4 weken. Eerlijk gezegd ben ik het stiekem een heel klein beetje vergeten, dus nu hebben jullie een artikel met mega veel foto's te lezen! Met zoals gewoonlijk foto's van veel eten, hoewel dat dit keer wel meevalt. Vind ik zelf. Oordeel zelf maar!


Chillen in de zon, weliswaar achter het raam want buiten was het (toen!!) nog veel te koud.


Natural eye make-up naar school.


Yeaaah ik heb weer nieuwe All Stars, serieus, ik houd echt van die schoenen. Dit keer koos
ik voor simpele zwarte, omdat die overal bijpassen!


Vrijdagmiddag chill- sessie.


Cutie Jack eet mee met ons stokbrood!


Gooodmorning, chillen en MTV kijken.


EOTD, die jullie vorige week al konden zien!


Nieuwe Ben & Jerry's smaak, dit is hemels!


\Ooglook maken met deze beauty. Ik houd van de Calvin Klein make-up die ik meekreeg
van Cynthia (Misslipgloss.nl)


Eindelijk nagels weer eens gelakt. De laatste tijd lak ik ze bijna nooit omdat ik onderhand alle weekenden werk. En als ik werk mag ik geen nagellak dragen. Door het werken breken ze meestal af, waardoor ik door de weeks niet eens nagellak kán dragen.


Paasbrunch op het werk en wij mochten ook van alles uitkiezen, ik houd van mijn werk haha!

Daisy, nog steeds mijn favoriet!


Dit kwam ik tegen in Zetten, vrij normaal dat er een bus tegen de paal is aangereden.


Wachten op het station. 2 woorden 9 letters.


Schade na een middagje shoppen met mezelf! Ja dat klinkt hel vriendloos, maar het was echt nice!


Groot nadeel van alleen shoppen: dilemma's in de paskamer. Uiteindelijk heb ik het niet gekocht.


Met lief vriendinnetje Cynthia!


Een paar weken geleden probeerde ik wat gezonder te gaan eten, ik hield het 2 dagen vol. Non- stop eten en niet aankomen klinkt zo aantrekkelijk haha.


Boe.


Mission failed: Milka Oreo is niet te weerstaan! Ik vind dit naast Daim de lekkerste variant.


Lisan en ik waren blij dat we WEEEEKEND hadden!


Foto's maken blijft leuk, haha!



Na een tijdje eindelijk weer eens oppassen. En dat resulteerde tot deze foto's :)


Zondag was ik een keertje vrij van het werk en was het koopzondag, Lisan en ik besloten te gaan shoppen en we gingen heerlijk lunchen bij de V&D.


Sad day, mijn lieve hamstertje was overleden. Op dat moment was ik er sterk van overtuigd: ik neem nooit meer een huisdier. Huisdieren gaan alleen maar dood :(


Shoppingssss (again)


Yay, weer nieuwe Coca Cola flesjes. Nu heb ik de 2 voorste nieuw, van Marc Jacobs. Staat zo leuk op mijn kamer!


Hoe zeker ik er ook van was dat ik geen ander hamstertje meer wilde, heb ik toch weer een nieuwe. En of ik er blij mee was, zeker! Na Jack komt natuurlijk Jones :)


Ik ben verliefd op m'n aztec broekje!


Vorige zomer met lieve vriendinnetjes! Still love them :)


Zondag was het die dag dat het voor het eerst super lekker weer was, en wie moest er werken en leren? Juist ik. Maar daarna heb ik wel lekker in de vensterbank op mijn kamer gezeten. Heerlijk!


The sky's the limit.


Foooodies op school. Liefde voor M&M's!


Eindelijk weer eens bloggen. Door school heb ik er echt zo weinig tijd voor, en daar baal ik best wel heel erg van. Het liefst wil ik gewoon elke dag bloggen. Helaas kan dat niet en lijkt het soms of ik tijdelijk niet meer leef.



Klaar om te gaan dansen!


De nieuwe H&M, waar eigenlijk niet zo heel veel interessants in stond. Meh :(


Is 'ie niet super super super schattig!!? 


Waarom willen broertjes nooit op de foto? En waarom kunnen ze nooit normaal kijken?


Jaaaa eindelijk het is vrijdag. Vandaag stond ik op met het zonnetje en fietste ik vrolijk in mijn zomerjas en met mijn zonnebril op naar school. 


Oldskool monopoly spelen, helaas verlies ik al-tijd in dit stomme spel.

Geniet allemaal van jullie weekend guys, dit belooft een zonnig en vrolijk weekend te worden!

De Let's take a photo editie is terug van weggeweest, na zo'n 3 of 4 weken. Eerlijk gezegd ben ik het stiekem een heel klein be...