Nude ft. Apocalips

20:33 Nannick 0 Comments


Woohoooo het is lang geleden dat ik bezig was met bloggen. Zo'n 2 weken heeft mijn site een beetje stil gezeten. Ik dacht er wel aan, maar had niet veel zin om te bloggen. Een dipje misschien? Buiten dat vond ik het wel leuk om jullie deze look te laten zien met mijn favoriete lipstick en oogschaduwpalette! Namelijk Rimmel Apocalips en het Absolute NUDE palette van Catrice waar jullie inmiddels een paar weken geleden een review van hebben zien. Benieuwd welke look ik met deze producten gemaakt heb?

De laatste tijd draag ik niet zoveel oogschaduw meer, ik breng liever even snel een kleur aan op mijn lippen terwijl dat eerst juist andersom was. Als ik dan toch oogschaduw draag voelt het weer vertrouwd. Ik gebruikte alle kleuren uit het nude palette van Catrice.


Ik zie alleen dat ik mijn wenkbrauwen wel wat te donker heb gemaakt, oeps!


De ooglook maakte ik gewoon volgens de standaard procedure. Donkere kleuren in de arcade boog en de lichte kleuren op het bewegend ooglid. Ik heb alle kleuren uit het palette gebruikt en allemaal door elkaar gemixed. Beginnend met de lichte kleur op het bewegend ooglid en een steeds donkere kleur  naar boven.
Ik maakte de look af met een eyeliner, geen wing dit keer, en mijn favoriete Telescopic mascara van L'oréal Paris. Welke mascara's ik ook probeer, deze is en blijft mijn favoriet. 

Op mijn gezicht draag ik zoals altijd de Rimmel BB Cream, afgepoederd met de skin finish van Catrice. 


Ik houd echt van de Apocalips lipsticks van Rimmel London. Ze waren een tijdje geleden te koop en ik heb 'Celestial', verreweg de meest geliefde kleur van allemaal. Hij is echt perfect, niet te opvallend maar wel dat het opvalt. Snap je het nog? Ik wilde er meer inslaan, maar ze zijn niet meer te koop.

Wat vinden jullie van de look?

Woohoooo het is lang geleden dat ik bezig was met bloggen. Zo'n 2 weken heeft mijn site een beetje stil gezeten. Ik dacht er wel aan...