What's on my phone?

10:00 Nannick 0 Comments

Eigenlijk heet deze tag 'What's on my iPhone', maar aangezien ik geen iPhone maar een Galaxy S2 heb, heb ik dat even veranderd. Deze mobiel heb ik al een tijdje en ik ben er nog steeds erg blij mee, vooral omdat het telefoongeheugen zo groot is. Bij mijn vorige mobiel was dat heel weinig, serieus flut ding. Nu ik ook mijn Instagram hoesje er omheen heb, vind ik hem helemaal leuk! In dit artikel laat ik je zien welke app's er op mijn telefoon staan.

Wat ik op mijn telefoon heb staan wisselt wel vaak hoor. Sowieso de achtergrond en er komen weer leuke app's bij. Hoewel dit wel degene zijn die ik allemaal gebruik, dus er ook nooit af zouden gaan. Here we go!


Dit is scherm 1 van mijn menu. Ik vind het fijn als alle standaard app's op de eerste pagina staan, zo kan ik overal makkelijk bij. En zoals altijd staat er ook een hoop onzin op, wat je er niet af kan halen, dus dat stop ik altijd in een 'onzin' mapje. Verder staan Whatsapp, Facebook, Instagram en Tweetdeck ook op pagina 1, aangezien ik dat mega veel gebruik.


Pagina 2:

Shazam: Deze app laat je de titel en artiest van een liedje zien wanneer je een onbekend maar leuk liedje op de radio hoort.
Spotify: Een soort iTunes maar dan veel handiger en veel groter. Hier luister ik mij muziek mee, het fijne van Spotify is dat je ook muziek kunt luisteren als je geen Wi-Fi hebt
Bloglovin: Bloglovin artikelen lezen!
Aviary: Fotobewerkingsprogramma
22tracks: Weergeeft de top 22 van elke muziekgenre
Beauty: Met deze app kan ik in één oogopslag zien welke beautyproducten waar in de aanbieding zijn.Ook kan ik de nieuwe producten in winkels bekijken
Any.DO: Meest fijne to- do app ever. Ik gebruik hem echt super vaak en hij is zo fijn!
Soundhound: Minder goede versie van Shazam, gebruik hem ook weinig
What to wear: Geeft je elke dag inspiratie wat je aan kan doen. Kledingcrisis? Check deze app
SNS Mobiel: Hiermee kan ik online internetbankieren
Simpe Mp3 Downloader: Muziek downloaden en rechtstreeks op mijn mobiel zetten
Meta 11-12: School- app waar ik me cijfers en rooster op kan zien


Pagina 3: (vooral bestaande uit spelletjes en fotografie app's)

Subway Surf, Candy Crush, Temple Run 2, Mega Jump, Tap Tap 4: Spelletjes die ik het meest speel. Ik ben serieus verslaafd aan Candy Crush. Oh my..
Quiz Battle: Leuke app waarmee je met je vrienden een quiz kunt spelen over allerlei onderwerpen. Ik moet wel zeggen dat je er slimmer van wordt
iGag, KAKHIEL: Entertainment.
Photo Grid: Met deze app kan je collages maken, naar mijn mening, één van de fijnste die er zijn.
Vintique, Vintage Camera, PowerCam, Camera360: Camera's met speciale effecten, zoiets als de Instagram effecten.

Welke app vind jij nou het fijnst en zou ik echt moeten downloaden?

Eigenlijk heet deze tag 'What's on my iPhone', maar aangezien ik geen iPhone maar een Galaxy S2 heb, heb ik dat even veranderd. ...