13 facts about me

06:00 Nannick 0 Comments

13 feiten van jezelf opschrijven is best moeilijk. Ik kan er als het moet echt ongelofelijk veel opschrijven. Nu moest ik kiezen welke 13 de meest belangrijkste zijn. Wil je weten waar ik niet tegen kan wat betreft mijn haar en ben je benieuwd naar mijn lichtelijke autistische trekjes? Lees meer!



1. Ik ben bijna nooit chagrijnig, behalve als ik te weinig heb gegeten of als ik daadwerkelijk honger heb. Dan kan je maar beter mij een koekje geven of zo.
2. Mijn avondeten ligt op een vakjesbord, alles is perfect van elkaar gescheiden zodat niets door elkaar gaat. Beetje autistisch is het wel, ik weet het.
3. Ik heb rood haar en ik zou het voorlopig niet anders willen. Mijn rode haartjes zijn heilig.
4. Niemand, maar dan ook niemand, anders dan de kapper mag aan mijn haar komen. Zelfs mijn moeder niet.
5. Sinds een paar maanden ben ik officieel verslaafd aan Candy Crush. Het is zelfs zo erg dat ik in de wiskundeles tegen degene die naast me zit zeg dat ik bij level 53 ben in plaats van 'som 53'. Als ik bij level 100 ben, stop ik.
6. Iedere maand heb ik dat ik 1 of 2 weken van 1 euro, of zelfs nog minder, moet leven. Deze maand was het volgens mij een record: 6 cent!
7. Als ik een paar dagen geen artikel online heb gezet voel ik me schuldig en wil ik het liefst alle schoolspullen aan de kant gooien en gaan bloggen. Maar nu net de laatste paar maanden moet ik hard me best gaan doen!

8. Op tijd komen is niet een van mijn beste eigenschappen. 9 van de 10 keer ben ik 's ochtends voor school niet op tijd. "Eventjes" in bed blijven liggen klinkt zo verraderlijk.
9. Op de fiets heb ik al-tijd muziek in. Al is het maar voor 2 minuten.
10. Ik ben een ochtend- en avondmens. Zowel 's ochtends als 's avonds ben ik altijd vrolijk en in de ochtend meestal ook wat druk. Gewoon even op gang komen! Halverwege de middag is mijn energie dan ook wel een beetje op.
11. Ik kan er niet tegen als mijn haar ook maar een beetje krult, het liefst zou ik willen dat ik mijn haar kon verbouwen tot steil haar. Slag is zo irritant, je kunt er net niets mee als je wat korter haar hebt.
12. 's Avonds laat naar bed en 's ochtends vroeg opstaan kan ik als de beste, ik heb daar nooit last van. Totdat ik de avond daarna op de bank lig. Maar op het moment zelf heb ik er helemaal geen moeite mee. Makkelijk met uitgaan als ik de volgende dag moet werken!
13. Vaak heb ik mezelf voorgenomen om een dagboek bij te houden, maar keer op keer faal ik erin.

Zo, wat was dat even interessant haha! Nu jullie :)

13 feiten van jezelf opschrijven is best moeilijk. Ik kan er als het moet echt ongelofelijk veel opschrijven. Nu moest ik kiezen welke 13...