Face of the day!

10:48 Nannick 0 Comments


Een ooglook maken zonder bruine oogschaduw blijft lastig voor me, daarom dit keer weer een neutrale look. Het is alweer een look van een tijdje geleden. Ik vind bruine oogschaduw gewoon het makkelijkst om mee te werken en het staat altijd goed, welke combinaties je ook maakt. Meestal wil ik snel wat oogschaduw op en heb ik geen tijd om het er af te halen als het niet mooi genoeg is, bruin is altijd een veilige en mooie kleur!

Valt het jullie overigens ook op dat ik bijna altijd met shimmer oogschaduw te werk ga, bijna nooit mat. Behalve de highlighter voor op het wenkbrauwbot.




Deze look heb ik weer ouderwets met mijn Oh So Special palette van Sleek gemaakt. Wow, dat is al weer lang geleden dat ik die heb gekocht. Gewoon bijna een jaar, en ik ben er nog steeds blij mee! Inmiddels zijn er wel een paar kleuren op, dat is dan wel weer jammer.

Ik hou gewoon van bruine oogschaduw! Trouwens, even een vraagje tussendoor: ik wil voor me verjaardag een van de Urban Decay Naked paletten, maar moet ik gaan voor nummer 1 of 2? Ze zijn kwalitatief allebei even goed, ze hebben allebei aardetinten en ze zijn beide even mooi. Keuzes maken is soms zo moeilijk.

Help me! Welk palette vind jij mooier? Naked 1 of Naked 2?

Een ooglook maken zonder bruine oogschaduw blijft lastig voor me, daarom dit keer weer een neutrale look. Het is alweer een look van een ...