Let's take a photo #26

06:30 Nannick 0 Comments


Woeh, had a busy time. Eigenlijk nu nog steeds, het wordt alleen maar erger. We zitten bijna aan het einde van het schooljaar en de toetsen en verslagen die we moeten maken stromen binnen. Ik moet er nog hard aan trekken om ervoor te zorgen dat ik over ga naar vwo6, dus voorlopig zien jullie denk ik weinig blogpost voorbij komen. Vind ik niet leuk. Maar voor nu: een artikel met ziek veel foto's! Veel vakantiefoto's waarin ik veel gefeest heb (Q'day/night + Bevrijdingsfestival).


Make-uppen voordat we bij de Griek gingen eten met familie! Het is ook nooit eens netjes...


Ik hou van de scherpte van mijn camera :)


Eindelijk iets nuttigs met mijn schilderij gedaan, ik heb er alle leuke foto's van Rome in gedaan. Ik vind hem nu echt super leuk!


Wakker worden in het zonnetje, met de gedachte dat je pas om 2 uur naar school hoeft. Alle lessen vielen uit. Woehoe!


Mijn favoriete parfum, DKNY Be Delicious.


Face of the day, lekker neutraal voor een dagje school.


Leren met muziek van Kensington maakt het iets minder erg. Sinds kort ben ik echt fan van die band, en het leuke is nog dat ze ook naar Appelpop komen. 3 keer raden wie er ook naar Appelpop gaat...


Lief vriendinnetje Lisan jarig, I love her!


Jaaaa het wordt langzamerhand zomer jongens. Al merken we daar op dit moment niets van. Toen ik deze foto maakte was het rond de 20 graden. Ik heb echt zin in de zomer jongens.


Klaar voor een uurtje sporten, zumba it is. 


Ik houd van zomerse kleurtjes op m'n nagels.


Gezellig op bezoek bij mijn oom en tante als begin van het weekend.


Alweer een paar weekjes terug ging ik gezellig met mijn lieve vriendinnen uit eten bij de Pannenkoekenbakker in Slijk- Ewijk. Het was lekker en ik heb me helemaal kapot gelachen.


Turbo al het huiswerk maken zodat ik in de vakantie niets hoefde te doen.


Dit wordt bijna standaard. Ik heb de afgelopen weken niets anders gedragen dan een zwarte broek en zwarte All Stars. Wauw.


Mooi avondje, hier kan ik echt van genieten!


Make- up done!


Cola en pizza time met Sjoerd!


Met Koninginnenacht ging ik met een stel vriendinnen Arnhem in en het was echt super gezellig, ondanks dat het zo ongelooflijk druk was.


On our way to het station!


Na een dagje werk met Koninginnedag weer naar Arnhem. Super dag gehad met iedereen, ik houd echt van zulke feestjes! Drank, lekker weer, goede muziek en gezelligheid. Kan niet beter.


Met Marjorie en Anna!


Action en Big Bazar shoppingzz. Die body butter met shea butter is serieus goddelijk, als je die tegenkomt: koop het!


Fire in tha house!


Van die zomeravonden waarbij je 's avonds met een vuurtje en vrienden aan het water kan zitten, geweldig!


Hallo Nijmegen.


Boe.


Schade na een dagje shoppen met mijn nichtje, die shoplog hebben jullie vorige week kunnen zien in dit artikel


Welkom in de keuken van de Hoge Hof. Verder kunnen we ook heel hard werken ;).


Chillings in de zon. Wat achteraf niet zo'n goed idee was, ik ben in slaap gevallen en nu op één schouder dik verbrand en die andere niet. Ik ben ook zo slim #not.


Nieuwe oogschaduw van de Big Bazar proberen, hij is best fijn!


5 mei bevrijdingsfestival in Wageningen, woehoee!


Chef'Special, en wij stonden vooraan ohyeaaah!!


Ik houd van de matte lipgloss van Essence, super vette kleur en blijven lang zitten.


Super deluxe lunch, en nee ik had echt geen honger hoor.


BBQ- weer!


Op deze foto zijn mijn wimpers echt ziek lang, thanks to ckOne mascara!


Pakketjes van le Kruidvat!


Echt op het aller laatste moment een moederdagcadeautje gekocht, en gelukkig was ze er blij mee.


Hallo ik ben blij :)


De geurstokjes die ik mama gaf en waar ik mezelf ook plezier mee doe, aangezien ons huis nu super lekker ruikt.


M&M's invasie.


Bezig met huiswerk, oh mijn god wat is het veel. En dat is, helaas, geen sarcasme.


Nieuwe favoriet in de Jumbo gevonden, aardbei milkshake. Damn wat is dit lekker!


Mooie avond. 

Deze koekjes of chocolaatjes zijn echt goddelijk lekker, ze komen van de Ikea en serieus het lekkerste koekje wat ik ooit heb gegeten.


Vakantie naar Portugal geboekt, ik kan niet wachten. Portugal is zooo leuk!


Afgelopen week voelde ik me al de hele week bagger en vrijdag besloot ik om thuis te blijven en toen kwam dit lieve monstertje me gezelschap houden.


"Nah, walk in the club like, whut up I got a big cock."


Frustratie nummer 2004840 die dag. Altijd als ik een beschuitje wil eten valt 'ie altijd helemaal uit elkaar. Irritatiefactortje.


Candehhh!


Met m'n zieke kop naar de verjaardag van m'n oma. Zoals je ziet hadden we er zin in!

Fijne dag vandaag nog, ik ben vandaag te vinden in de Efteling woehoee!

Woeh, had a busy time. Eigenlijk nu nog steeds, het wordt alleen maar erger. We zitten bijna aan het einde van het schooljaar en de toets...